نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

نسخه ریمستر Skyrim ویژگی‌های گیم پلی جدیدی نخواهد داشت

بتسدا اخیرا اعلام کرده است که در نسخه ریمستر بازی Skyrim، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید به گیم‌پلی بازی نخواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

یکی از بهترین اخبار کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016، معرفی نسخه ریمستر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بود که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این نسخه از بازی با گرافیک بهبود‌یافته نسبت به نسخه اصلی عرضه خواهد شد. با این حال اخیرا پیت هاینز، مدیر مالی و بازاریابی بتسدا، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در توییتر، اعلام کرده که نسخه ریمستر فاقد هرگونه ویژگی گیم‌پلی جدید خواهد بود:

تا جایی که من می‌دانم، بازی همان هسته اصلی گیم‌پلی خود را حفظ خواهد کرد و شاهد اضافه شدن ویژگی جدیدی به این بخش از بازی نخواهیم بود.

پس می‌توان نتیجه گرفت که تنها تفاوت نسخه ریمستر اسکایریم با نسخه اصلی، به بهبود‌های بصری و همچنین داشتن تمامی DLC‌های عرضه‌شده برای آن است. با اینکه معمولا نسخه‌های ریمستر بازی‌ها با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شوند، بتسدا برچسب قیمت ۶۰ دلاری را برای ریمستر Skyrim در نظر گرفته و البته دلیل اتخاذ چنین تصمیمی را نیز شرح داده است. Bethesda همچنین چندی پیش ساخت نسخه ریمستر بازی را نیز اعلام کرد.

این بازی در تاریخ ۷ آبان ماه سال جاری (۲۸ ماه اکتبر) عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده