نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

شبکه سی دابلیو سریال تلویزیونی Friday the 13th را به حالت تعویق درآورد

شبکه‌ی تلویزیونی سی‌دابلیو  تصمیم گرفته است تا ساخت سریال تلویزیونی Friday the 13th خودش را لغو کند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

مارک پیدوئیتز، رئیس شبکه‌ی سی‌دابلیو (The CW Television Network)، در تور انجمن تابستانی منتقدان سینما (TCA) تأیید کرد که این شبکه آینده‌ای را برای سریال Friday the 13th متصور نیست چرا که این پروژه ماندگاری ندارد. شبکه‌ی سی‌دابلیو در سال ۲۰۱۵ استیو میچل و کریگ ون سیکلس، دو نویسنده سریال The Pretender شبکه‌ی ان‌بی‌سی (NBC) در دهه‌ی ۹۰ را برای هدایت این سریال انتخاب کرد.

به گفته‌ی وب سایت کولیدر (Collider) که در همایش TCA حضور داشته، ظاهراً برداشت آنها از داستان Friday the 13th قرار بوده «سبک جنایی ترسناک» باشد. گزارش‌ها از این حکایت دارند که این نمایش جستجوهای طولانی مدت یک کارآگاه برای یافتن برادر مفقودش را دنبال می‌کرده است، داستانی که در نهایت به بازگشت جیسون ورهیز به دریاچه کریستال و کشته شدن افراد دیگر ختم می‌شد. پیدوئیتز گفته است:

Friday the 13th

به اعتقاد ما نمایشنامه‌ی این سریال و خود سریال ماندگاری نداشتند. شروع خیلی خوبی بود، اما به سریال ماندگاری تبدیل نمی‌شد.

به گفته پیدوئیتز اگرچه سی‌دابلیو دیگر این پروژه را پیگیری نخواهد کرد میچل و ون سیکلس، نویسندگان سریال، این اختیار را دارند تا پس از پایان حق انحصار این شبکه در ژانویه ۲۰۱۷ این ایده را به شبکه‌های دیگر ارائه دهند.

همین هفته اعلام شد که استودیوی پارامونت (Paramount Pictures) یک فیلم جدید از «جمعه 13ام» را برای طرفداران سری در دست ساخت دارد که توسط بریک آیزنر، کارگردان فیلم The Last Witch Hunter's، کارگردانی می‌شود. نویسنده‌ی این فیلم آرون گازیکوسکی، نویسنده‌ی Prisoners، خواهد بود و روی مبدأ داستان جیسون تمرکز خواهد کرد. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این فیلم مشخص نشده است.

به علاوه یک بازی ویدئویی جدید با نام Friday the 13th: The Game برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دست ساخت است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده