// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

اطلاعاتی جدید از بسته‌های الحاقی Halo 5 و بازی Halo Wars 2 منتشر شد

شاید Warzone Firefight آخرین بروزرسانی بازی Halo 5: Guardians باشد ولی هنوز عرضه بسته‌های الحاقی برای این بازی تیراندازی اولش‌شخص ادامه خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industry)، سازنده بازی Halo 5: Guardians، طی یک خبر در وبلاگ خود از بسته الحاقی جدیدی برای این بازی خبر داده است. جزئیات منتشر شده نوید یک بسته الحاقی پر محتوا را برای این تیراندازی اول‌شخص ایکس‌باکس وان می‌دهد.

بنظر می‌رسد در این بسته الحاقی شاهد یک سری نقشه‌ و Reqهای جدید بهمراه یک سری افزونه برای Forge Mode باشیم. همچنین این بروزرسانی یک مرورگر برای سرچ کردن بسته‌های الحاقی به بازی اضافه می‌کند. از این رو می‌توانید افزونه یا بسته الحاقی مورد نظر خود را سریع‌تر پیدا کنید. متاسفانه اطلاعات ترکیبی و تکمیلی بیشتر از نام این بروزرسانی و تاریخ عرضه آن منتشر نشده و تیم سازنده اعلام کرده تا هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهند کرد.

همچنین در گذشته این استودیو اعلام کرده بود که می‌توانید  از ابزارهای Forge Mode بر روی ویندوز 10 خود استفاده کنید. این ابزارها شامل پشتیبانی از ماوس و کیبورد، بازی‌های شخصی سازی شده و نمایش آن‌ها با کیفیت 4K می‌شود.

علاوه‌بر اخبار حول Halo 5: Guardians، استودیو ۳۴۳ اینداستریز تصویری جدی از بازی Halo Wars 2 را منتشر کرد. طی این تصویر شاهد محیط و وسایل دشمنان هستیم.

Halo Wars 2


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده