// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

شایعه: راک استار در رویداد «نشست پلی استیشن» حضور خواهد داشت

به نظر می‌رسد در رویداد «نشست پلی‌استیشن» که در تاریخ ۱۷ شهریور (۷ سپتامبر) با احتمال رونمایی پلی‌استیشن نئو برگزار می‌شود، شاهد حضور استودیو راک‌استار گیمز خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

در تاریخ ۱۷ شهریور ماه، در نیویورک یک رویداد بنام «نشست پلی‌استیشن» از سوی سونی برگزار خواهد شد. سونی در این نشست که به صورت استریم زنده پخش می‌شود، زیاد قرار است از پلی‌استیشن نئو رونمایی کند. حال تیداکس، یکی از منابع داخلی صنعت بازی‌هایی ویدیویی، اعلام کرده که به احتمال زیاد، استودیو راک استار گیمز (Rockstar Games)، استودیو و ناشر بازی‌های ویدیویی، در «نشست پلی‌استیشن» حضور خواهد داشت. 

این اولین بار نیست که اخبار حول پلی‌استیشن توسط تیداکس به بیرون پخش می‌شود. وی قبلا نیز تاریخ برگزاری این مراسم قبل از سونی اعلام کرده بود. همچنین مدتی پیش خواندیم که وی اعلام کرده آزمایش کنندگان نسخه آزمایشی بروزرسانی جدید پلی‌استیشن 4 از اوایل شهریور ماه می‌توانند این بروزرسانی را تجربه کنند. حال خبر حضور راک‌استار در مراسم معرفی پلی‌استیشن نئو جدیدترین خبری است که از سوی تیداکس و از طریق یک توئیت منتشر شده است.

نظر شما چیست؟ آیا استودیو راک‌استار گیمز در این رویداد از بازی جدید خود یا نسخه دوم Red Dead Redemption رونمایی خواهد کرد؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده