نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

اپیزود پنجم بازی اندروید «حریم» منتشر شد

گروه بازیسازی مستقل MP Games، اپیزود پنجم بازی ترسناک «حریم» را برای پلتفرم اندروید عرضه کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اپیزود پنجم بازی ایرانی ترسناک «حریم» ساخته گروه مستقل MP Game روی کافه بازار برای اندروید منتشر شد. تاکنون اپیزود اول، دوم، سوم و چهارم بازی «حریم» منتشر شده بود که این مجموعه تا به‌اینجا داستان جوانی را روایت می‌کند که با وجود هشدار اهالی منطقه درباره جنگلِ مرموزِ اطراف منطقه، به دنبال کشف حقایق پا به جنگل نفرین شده می‌گذارد و در این راه متوجه رازهای عجیبی می‌گردد اما حوادث و حقایق همچنان منتظر دیدار با جوان ماجرا هستند.

به گفته محسن پیری زاده مدیر گروه MP Game، در این اپیزود به مانند اپیزود قبل، از سیستم کنترل اشاره و کلیک (Point & Click) برای حرکت کاراکتر استفاده شده است که انعطاف‌پذیری بهتری را برای ماجراجویی در بازی فراهم می‌کند. همچنین تغییرات زیادی در انیمیشن‌های کاراکترهای بازی فراهم شده است و گیمرها شاهد سورپرایزهای فراوانی چه در معماهای طراحی شده و چه از نظر آیتم های ترسناک خواهند بود و از نظر مدت زمان گیم پلی نیز با اپیزودی طولانی، نسبت به بخش های قبلی روبرو خواهند بود.

در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویری از اپیزود پنجم «حریم» را مشاهده کنید:

دانلود بازی از کافه بازار


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده