نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

سباستین استن بازیگر نقش باکی در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهد داشت

سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز / سرباز زمستان در سه گانه فیلم کاپیتان آمریکا (Captain America)، در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) حضور خواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هشدار: این مطلب پایان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را لو می‌دهد.

براساس خبری که هالییود ریپورتر منتشر کرده است، سباستین استن برای بازی در نقش وینتر سولجر در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهد داشت، این فیلم قرار است در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران شود. با توجه به اینکه باکی در پایان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) به صورت داوطلبانه در واکاندا به خواب مصنوعی می‌رود و منجمد می‌شود، بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند وی در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) بیدار می‌شود و باز خواهد گشت که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. در حال حاضر دو حالت در این رابطه وجود دارد، باکی احتمالا ابتدا در فیلم Black Panther از خواب مصنوعی بیدار می‌شود و سپس در فیلم Infinity War حضور خواهد داشت، یا اینکه باکی در طول فیلم Black Panther در خواب مصنوعی باقی خواهند ماند و تا فیلم Infinity War بیدار نخواهد شد.

در خبری که هالییود ریپورتر منتشر کرده است، سباستین استن قرار است در پروژه جدیدی به نام We Have Always Lived in the Castle بازی کند، فیلمبرداری این فیلم از این ماه در شهر دوبلین آغاز شده است. پیش از این اعلام شده است فیلمبرداری فیلم Black Panther از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود، این در حالی است که فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War از ماه نوامبر در آتلانتا آغاز خواهد شد. فیلمبرداری فیلم‌های غیر تجاری معمولا بین ۱۰ تا ۱۲ هفته طول می‌کشد و به این معنی است که فیلمبرداری فیلم We Have Always Lived in the Castle تا ماه اکتبر یا نوامبر به پایان خواهد رسید و سباستین استن زمان کافی برای حضور همزمان در دو فیلم Black Panther و Avengers: Infinity War را خواهد داشت.

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و Captain America: Civil War همکاری داشته‌اند. چندی پیش، مارکوس و مک‌فیلی اطلاعات جدیدی از روند پیشرفت کار بر روی فیلمنامه دو قسمت پایانی فیلم Avengers را به اشتراک گذاشته بودند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده