نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تماشا کنید: تاریخ عرضه بسته الحاقی Atlas of Worlds بازی Path of Exile اعلام شد

استودیو Grinding Gear تاریخ عرضه جدید‌ترین بسته الحاقی بازی Path of Exile با نام Atlas of Worlds را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

استودیوی Grinding Gear با انتشار تریلری، تاریخ عرضه DLC بعدی بازی رایگان Path of Exile را اعلام کرد. این بسته الحاقی که Atlas of Worlds نام دارد، در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) عرضه خواهد شد. این بسته الحاقی روایت جدیدی از پایان بازی ارائه می‌دهد و به لطف سیستم‌های ساخت نقشه و آیتم، گیمر‌ها می‌توانند مشخصات نقشه‌ها و آیتم‌هایی را که در آن‌ها پیدا می‌کنند تغییر دهند. این بسته در مجموع دارای ۳۰ منطقه و ۱۹ باس جدید خواهد بود و به لطف تغییراتی که در موتور گرافیکی بازی اعمال شده، نقشه‌های قبلی هم ظاهر بسیار بهتری خواهند داشت.

همچنین قرار نیست که در Atlas of Worlds فقط شاهد اضافه شدن یک‌سری نقشه تصادفی باشیم؛ بلکه سازندگان یک روایت داستانی هم در این DLC گنجانده‌اند که باعث می‌شود Atlas of Worlds بخشی از داستان بزرگ و قبلی Path of Exile باشد. به‌علاوه در این نقشه‌های جدید اضافه شده، شاهد قسمت‌هایی با درجه سختی بالا خواهیم بود. قسمت‌های بیرونی‌تر نقشه برای کاراکتر‌هایی با سطح ۲۶ مناسب خواهند بود و هرچه به قسمت‌های درونی‌تر نقشه نزدیک می‌شویم، رفته‌رفته سطح دشمنان افزایش می‌یابد و در نهایت سطح باس‌های پایانی به ۸۶ هم می‌رسد.

Grinding Gear اعلام کرده که بر اساس تحقیقات آن‌ها، گیمر‌ها هرچه زمان بیشتری در بازی سپری می‌کنند، محیط‌هایی با تنوع کم‌تر را مجبور به تجربه هستند. چرا که فقط چند نقشه محدود مناسب برای سطوح بالا در بازی وجود دارد. با این حال از این پس و به لطف امکان شخصی‌سازی نقشه‌ها، این مشکل از بین خواهد رفت. چرا که می‌توان درجه سختی تمامی نقشه‌های بازی را بالاتر برد و در نتیجه در همه آن‌ها آیتم‌های باارزش‌تری پیدا کرد و با دشمنان مناسب سطح فعلی روبرو شد.

یکی دیگر از تغییراتی که سازندگان با DLC و آپدیت جدید در بازی اعمال کرده‌اند، بهبود عملکرد آن است. به استناد سازندگان بازی از این پس در صحنه‌های شلوغ دوبرابر بیش‌تر فریم خواهد داشت و در نتیجه سریع‌تر اجرا می‌شود.

در پایان می‌توانید تریلر بسته الحاقی جدید بازی را تماشا کنید:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده