نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

سریال The Big Bang Theory به احتمال زیاد پس از فصل دهم ادامه خواهد داشت

سازندگان سریال محبوب کمدی تئوری بیگ‌ بنگ (The Big Bang Theory) می‌گویند احتمالا این سریال پس از پایان فصل دهم باز هم ادامه خواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با توجه به گفته گلن گلر، رئیس سی‌بی‌اس انترتینمنت، سریال The Big Bang Theory به احتمال زیاد پس از پایان فصل دهم ادامه خواهد داشت و برای فصل یازدهم تمدید خواهد شد. در طول مراسم تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیونی موسوم به TCA، از او در مورد احتمال ساخت فصل یازدهم سریال The Big Bang Theory پرسیده شد و گلر در پاسخ گفت:

ما مطمئن هستیم تمام کسانی که در طول ۱۰ سال اخیر درگیر ساخت سریال The Big Bang Theory بوده‌اند، ‌می‌خواهند فصل‌های بیشتری از Big Bang را تولید و پخش کنند.

وی همچنین اشاره‌ای به استودیویی که سریال Big Bang را تولید می‌کند، کرد، گلر افزود:

من می‌دانم که برادران وارنر این معامله را جوش خواهند داد.

در سال ۲۰۱۴، زمانی که سریال The Big Bang Theory پر بیننده‌ترین سریال کمدی تلویزیونی بود، این سریال برای سه فصل دیگر و تا فصل دهم تمدید شد. علاوه بر این، سی‌بی‌اس تایید کرد که دین نوریس، بازیگر سریال محبوب و پر طرفدار برکینگ بد (Breaking Bad)، به جمع بازیگران فصل دهم سریال The Big Bang Theory اضافه شده است و قرار است در قسمت‌های متعددی از این فصل حضور داشته و بازی کند. نوریس قرار است نقش «یک نماینده مقتدر نیروی هوایی از ستاد فرماندهی دپارتمان مواد»، به نام کاپیتان ویلیامز را بازی کند، او علاقه‌مند به طرح ژیروسکوپ کوانتومی لئونارد و هاوارد برای استفاده در کاربردهای نظامی است. 

پخش فصل دهم سریال The Big Bang Theory از روز دوشنبه ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) از شبکه سی‌بی‌اس آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده