نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

مدیر عامل جدید رمدی استودیو سازنده Quantum Break و Alan Wake معرفی شد

ترو ویرتالا، مدیر‌عامل پیشین استودیو رد لینکس، به عنوان مدیر‌عامل جدید استودیو رمدی اینترتینمنت، سازنده بازی‌هایی مثل Quantum Break و Alan Wake، انتخاب شد.

کمپانی Remedy Entertainment، خالق بازی‌هایی مثل Max Payne، Quantum Break و Alan Wake، مدیر‌عامل جدید خود را معرفی کرده است. بر این اساس، ترو ویرتالا، مدیر پیشین استودیو Redlynx، سازنده سری Trials، سمت مدیریت رمدی را برعهده خواهد داشت. وی جایگزین مارکوس ماکی، از بنیان‌گذاران رمدی، می‌شود. ماکی هم از این پس به عنوان ناظر تولید بازی‌های استودیو فعالیت خواهد کرد.

ویرتالا پس از اینکه به این سمت منصوب شد، طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

در رمدی افراد بسیار با‌استعدادی حضور دارند که علاقه زیادی به کار خود دارند. این افراد پیش از این توانایی خود در خلق بازی‌های بزرگ و در سطح جهانی را ثابت کرده‌اند. استودیو ما از این پس به صورت همزمان روی چند پروژه بازیسازی فعالیت خواهد کرد و این مساله فرصت‌های زیادی برای گیمر‌ها، اعضای استودیو و شرکای تجاری ما ایجاد می‌کند.

این دومین باری است که مدیر‌عامل رمدی طی سال‌های اخیر تغییر می‌یابد. ابتدا متیاس ملرین، مدیر‌عامل پیشین این استودیو که ۷ سال این سمت را بر‌عهده داشت، سال گذشته از رمدی جدا شد تا به استودیو قبرسی وارگیمینگ، سازنده سری بازی‌های World of Tanks، بپوندد و ماکی جایگزین وی شد. حال هم که ویرتالا جایگزین ماکی می‌شود.

رمدی در حال حاضر توسعه بخش تک‌نفره بازی Crossfire 2 را برعهده دارد. این بازی دنباله بازی آنلاین Crossfire است که یک شوتر اول‌شخص آنلاین بوده و محبوبیت بسیار بالایی دارد. این استودیو همچنین چندی پیش اعلام کرد که در حال کار روی دو بازی بزرگ است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده