نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

تماشا کنید: تریلر بازی جدید باندای نامکو با نام Little Nightmares

بخش اروپای استودیو باندای نامکو امروز با انتشار یک تریلر، از یک بازی جدید با نام Little Nightmares رونمایی کرد که با محوریت ترس‌های بچگی ساخته شده است. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

چندی پیش بود که استودیو Bandai Namco اعلام کرده بود که در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ که هفته آینده برگزار خواهد شد، از یک بازی کاملا جدید برای مخاطبین غربی رونمایی خواهد کرد. در فاصله چند روز مانده به آغاز این نمایشگاه، بخش اروپای باندای نامکو، تریلری از این بازی که Little Nightmares نام دارد، پخش کرد. تمرکز اصلی Little Nightmares برروی ترس‌های دوران بچگی افراد است. شما کنترل دختربچه‌ای با یک بارانی زرد را برعهده دارید که در یک کشتی بزرگ به نام «ماو» زندانی شده است و موجودات ترسناکی قصد خوردن وی را دارند.

استودیو تارسیر که یک استودیو مستقل سوئدی است، وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد. Tarsier Studios پیش از این سابقه کار برروی بازی‌های مانند LiitleBigPlanet و Tearaway Unfoldes (که هر دو از بازی‌های استودیو مدیا مولکول محسوب می‌شوند) را داشته است.  هرو هوردت، نایب رئیس بازاریابی باندای نامکو اروپا، درباره این بازی گفت:

بازی «کابوس‌های کوچک» با هدف گسترش دادن بازی‌های ما در سرتاسر جهان و برای افراد مختلف ساخته شده است. ما در حال ساخت بازی‌های جدیدی هستیم و هیچ استودیویی بهتر از تارسیر برای شراکت پیدا نکرده‌ایم زیرا آنها کاملا چشم‌انداز ما را درک می‌کنند و ما بسیار مفتخر هستیم که وظیفه نشر اولین بازی مستقل آنها را برعهده داریم.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره بازی در دست نیست و برای رونمایی کامل از آن باید تا نمایشگاه Gamescom 2016 منتظر بمانیم. در انتها شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده