// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

تماشا کنید: معرفی مناطق مختلف شهر نیو بوردو در Mafia 3

امروز کمپانی توکی گیمز (2k Games)، ناشر Mafia 3، یک ویدیو جدید از این بازی را منتشر کرد که نشان دهنده شهر نیو بوردو است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی توکی گیمز ویدیویی جدید از بازی Mafia III را منتشر کرد. در این ویدیو که City Districts نام دارد، شاهد محله‌ها و خانواده‌های مافیایی مختلف و وسعت بالای شهر نیو بوردو، که برگرفته از نیو اورلینز است، خواهیم بود. بازی دارای ۱۰ گروه و محله مافیایی است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارا هستند. تنها نقطه مشترک بین این ۱۰ گروه خشونتی است که سرتاسر بازی را فرا گرفته است. در یکی از صحنه‌های ویدیو شخصیت اصلی بازی لینکولن کلی را می‌بینیم که با یک چاقو مدام به صورت دشمن خود ضربه می‌زند.

در این ویدیو همچنین شاهد هستیم که جان داناوان، توضیحاتی در مورد نحوه تصرف شهر نیو بوردو به دست لینکولن ارائه می‌دهد. به‌علاوه اخیرا نویسندگان بازی Mafia III دلیل همکاری شخصیت کاساندرا با لینکلن را طی یک ویدیو به نمایش گذاشتند.

طی یک خبر اعلام شده که این بازی تعداد ۱۰۰ آهنگ دارد که از بین آن‌ها می‌توان به The House of the Rising Sun، Paint It Black و All Along the Watchtower اشاره کرد. بازی Mafia III در تاریخ ۱۶ مهر ماه (۷ اکتبر میلادی) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

|


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده