نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: گزارش روز چهارم مرحله حذفی

چهارمین روز مسابقات The International 6 بازی Dota 2 با حذف شگفتی سازان تورنمنت و معرفی هیروی Vrogros, The Underlord همراه بود. با زومجی و گزارش روز چهارم همراه باشید.

چهارمین روز اینترنشنال ششم پر از لحظه‌هایی عالی و فراموش نشدنی برای طرفداران DC و Fnatic بود تا شاهد حضور این دو تیم در بین پنج مجموعه پایانی باشیم. در این روز شاهد برگزاری مسابقه Allstar نیز بودیم که در آن هیرو Vrogros, The Underlord رونمایی شد. به بررسی بازی‌های امروز خواهیم پرداخت:

dc vs tnc day 4 main event ti6

اولین دیدار روز چهارم جدال TNC شگفتی ساز با Digital Choas بود. دیدار اول با عملکرد عالی Sam H همراه بود و DC نتوانست با وجود حضور Naga و طولانی کردن بازی در تیم فایت‌ها پیروز شود تا این رقابت با پیروزی Demon و همراهانش به پایان برسد. در دیدار دوم بازی بی نقص Resolut1on با هیروی Ember و خرید آیتم Divine در کنار هم باعث شد تا دو تیم برابر شوند. در دیدار آخر همه انتظار یک بازی بسیار نزدیک را از هر دو تیم داشتند ولی DC از همان ابتدا فشار بی امانی روی تمام مسیرها آورد و باعث شد تا TNC تمرکز خود را از دست بدهد. در ادامه گنک فراوان W33 و همراهانش به همراه پیروزی در فایت‌های بازی باعث شد تا خیلی زود بازیکنان TNC تسلیم شوند و به مقام هفتم و هشتم مشترک اکتفا کنند.

fnatic vs liquid day 4 main event ti6

در دیدار مهم بعدی Fnatic به مصاف Liquid رفت. با توجه به حذف OG و Secret اگر Liquid دوباره به گراندفینال می‌رسید شاید می‌توانست ناکامی دو تورنمنت قبلی را جبران کند؛ اما سد محکم Mushi و همراهانش مانع از رسیدن Liquid به مرحله بعدی مسابقات شد. در مسابقه اول شاهد عملکرد بسیار بدی از دو ساپورت تیم Liquid بودیم در حالی که Fnatic به خوبی آرایش تیمی خود را حفظ کرد و فقط با استفاده از اشتباهات تیم حریف توانست فاتح این دیدار باشد. Liquid رقابت دوم را عالی آغاز کرد و توانست کاملا بر بازی مسلط شود. اما Fnatic نیز امید خود را از دست نداد تا بازهم اشتباهات فردی بازیکنان Lqiuid و عدم هماهنگی لازم برای جمع کردن بازی باعث شود تا Mushi و همراهانش از فرصت به دست آمده استفاده کنند و با تخریب تمام برکس‌ها باعث حذف آخرین تیم اروپایی رقابت‌ها شوند.

dc vs ehome day 4 main event ti6

در سومین رویایی روز چهارم DC به مصاف دیگر شگفتی ساز تورنمنت یعنی Ehome رفت. در این بازی که باز هم شاهد درخشش بازیکنان DC بودیم ابتدا Moo و W33 با هیروهای Timbersaw و Invoker کنترل بازی را در دست گرفتند و اجازه نداند تا Ehome در فایت‌ها پیروز شوند. در رقابت بعدی Ehome تصمیم گرفت تا Moo را بیشتر تحت فشار بگذارد و به همین منظور از همان دقایق ابتدای بازی به گنک مداوم این بازیکن پرداختند اما بعد از گذشت چند دقیقه به لطف فارم بهتر بازیکنان DC تیم چینی نتوانست در فایت‌های اصلی کاری از پیش ببرد تا شاهد برد قاطع ۲-۰ W33 و همراهانش باشیم. بدین ترتیب Ehome با کسب رتبه ۵ تا ۶ مشترک مسابقات را ترک خواهد کرد.

allstar match ti6

اما مهمترین و جالبترین رویداد روز چهارم مسابقه Allstar بود. اینبار مربیگری دو تیم بر عهده دو مجری محبوب یعنی Kasi و Slacks قرار گرفت و به مانند سال پیش شاهد برگزاری رقابت ۱۰ در برابر ۱۰ بودیم. ابتدا هر دو مربی ۵ بازیکن را از میان تماشاچیان انتخاب کردند و بعد ۵ تماشاچی انتخاب شده هر کدام یک بازیکن حرفه‌ای را برگزیدند تا تیم‌ها کامل شوند. در انتخاب بازیکنان نکته جالب عدم حضور Miracle بود در حالی که بازیکنانی مانند Maybe و QO این بار در این مسابقه حضور داشتند. بالاخره بعد مدت‌ها شایعه پراکنی رسما هیروی Vrogros, The Underlord در این دیدار رونمایی شد. بدین ترتیب این هیرو در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) به همراه Post Game جدید به بازی اضافه خواهد شد. اما نتیجه دیدار Allstar در پایان بر عکس جریان بازی به نفع Kasi و تیم او تمام شد تا روز چهارم اینترنشنال به یادماندنی شود.

the underlord new hero

بعد از پایان دیدارهای روز چهارم جدول مرحله حذفی به شرح زیر است:

day 4 end main event ti6

اما دیدارهای روز پنجم رقابت‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

day 5 all game ti6

بعد از پایان مسابقات روز چهارم تیم‌های TNC و Liquid به مقام مشترک هشتم و هفتم رسیدند و هر کدام تقریبا ۵۰۰ هزار دلار جایزه را کسب کردند. تیم Ehome نیز به مقام ششم و پنجم مشترک دست یافت و ۹۰۰ هزار دلار جایزه را به خانه خواهد برد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده