// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۱

یک بازی دیگر به خانواده EA Access پیوست

طی روال معرفی و اضافه شدن تعدای بازی به سرویس EA Access ایکس‌باکس وان، این بار نوبت به بازی SSX رسیده که به جمع بازی‌های EA Access بپیوندد. با زومجی همراه باشید.

سرویس EA Access به مشترکین خود اجازه می‌دهد تا یک سری از بازی‌های کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر و سازنده بازی، آن‌ها را نشر کرده به صورت رایگان بازی کنند. معمولا هر ماه تعدادی بازی برای این سرویس معرفی می‌شود یا در دسترس قرار می‌گیرد. در ماه می میلادی اعلام شد که بازی SSX از طریق سیستم Backwards Compatibility برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود. حال طی یک خبر اعلام شده که این بازی برای مشترکین EA Access نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. البته اگر از مشترکین قدیمی سرویس طلایی هستید، این بازی را به صورت رایگان در اختیار دارید زیرا بازی SSX در ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی برای مشترکین سرویس طلایی رایگان شد.

بازی SSX جدیدترین نسخه از این مجموعه است که در سال ۲۰۱۲ توسط استودیو کرایتریون گیمز (Criteriton Games)، سازنده سری Burnout، برای پلتفرم‌های نسل هفتم ساخته شد. متاسفانه تا به امروز نه دیگر خبری از این بازی بوده و نه نسخه‌ی جدیدی از این بازی ورزشی را شاهد خواهیم بود. البته جدیدترین بازی مشابه SSX به نام Steep توسط یوبیسافت منتشر خواهد شد.

کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند با پرداخت ۵ دلار ماهانه یا ۳۰ دلار سالیانه از مزایا سرویس EA Access برخوردار شوند. همچنین کاربران رایانه‌های شخصی نیز از سرویس Origin Access که مشابه به سرویس EA Access ایکس‌باکس وان است بهره می‌برند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده