نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: گزارش روز سوم مرحله حذفی

مسابقات The International 6 بازی Dota 2 در سومین روز خود دو تیم دیگر را از دست داد و حالا هشت تیم دیگر باقی مانده‌اند. با زومجی و گزارش روز سوم همراه باشید.

تیم‌های Alliance و Newbee از کسب عنوان قهرمانی ششمین اینترنشنال بازماندند و با کسب جایگاه مشترک ۹ تا ۱۲ به کار خود پایان دادند و در بخش برنده‌ها نیز MVP و Ehome در بازی‌های خود شکست خوردند. به بررسی نتایج روز سوم خواهیم پرداخت:

fnatic vs Alliance day 3 main event ti6

مصاف تیم‌های Alliance و Fnatic دیدار اول روز سوم مسابقات بود. در مسابقه اول Fnatic برتری محسوسی نسبت به Ratboys داشت اما به راحتی نمی‌توانست به برکس‌های این تیم دسترسی پیدا کند. در ادامه به لطف حضور Shadow Demin و اسکیل اول این هیرو Fantic‌ فشار خود را روی تاورهای سوم بیشتر کرد و به کمک چند گنک سریع Mushi با هیروی Storm Spirit بالاخره Alliance تمام برکس‌های خود را از دست داد و مجبور به تسلیم شد. در دیدار دوم Alliance بسیار بهتر عمل کرد و از حریف خود پیش افتاد ولی شکست در دو فایت اصلی دوباره آرایش این تیم سوئدی را در هم شکست تا شاهد حذف این مجموعه محبوب باشیم.

newbee vs Liquid day 3 main event ti6

Liquid و Newbee یکی از حساس‌ترین دیدارهای روز سوم را برگزار کردند و به نظر می‌رسد واقعا تیم Liquid در بخش بازنده‌ها فوق العاده عمل می‌کند. Liquid در دو تورنمنت شانگهای و مانیل نیز از جدول بازنده‌ها تا گراند فینال مسابقات تمام تیم‌ها را از پیش رو برداشته بود و حالا باید دید دوباره این سناریو را در Ti6 تکرار خواهد کرد یا خیر؟ اما بازی اول بین دو تیم در ابتدا با درخشش Kuro و همراهانش آغاز شد به نحوی که تا دقیقه بیست تقریبا کیل‌های بازی ۱۷-۰ به نفع Liquid بود. بازیکنان Newbee واقعا هیچ فایتی را در این مدت تجربه نکردند و فقط توسط بازیکنان حریف در حال گنک شدن بودند ولی اشتباه Liquid در طولانی‌تر کردن بازی باعث شد تا فضا برای فارم هیروی Naga هموار شود. بعد از چند پوش ناموفق به سمت برکس‌ها و شکست در فایت‌های نزدیک High Ground جریان بازی به نفع Newbee برگشت تا فاتح دیدار اول تیم چینی باشد. در مسابقه دوم Liquid باز هم حریف خود را تحت فشار گذاشت اما اینبار به لطف انتخاب Morphling دیگر نگرانی از طولانی شدن بازی نداشتند؛ هر چند Newbee در دقیقه ۱۷ با گفتن کلمه GG تسلیم شد تا دیدار سوم سرنوشت این دو تیم را مشخص کند. در بازی نهایی Matumbaman با هیروی Antimage یک بازی عالی را به نمایش گذاشت و با فارم بسیار خوب و ملحق شدن به موقع در درگیری‌ها باعث شد تا Newbee نتواند کنترل بازی در دست گیرد و با شکست در دو فایت بزرگ پرونده این تیم چینی نیز با کسب رتبه ۹ تا ۱۲ مشترک بسته شد.

wings vs mvp day 3 main event ti6

سومین دیدار روز سوم جدال Wings و MVP بود. دو تیم سبک بازی منحصر‌به‌فردی داشتند که واقعا هر دو دیدار آن‌ها تماشایی بود. در اولین بازی Wings فقط به کانتر کردن پیک‌های MVP پرداخت و موفق شد به لطف پیک و همینطور هماهنگی تیمی بهتر حریف کره‌ای خود را دیدار اول شکست دهد. البته عملکرد بد MP با هیروی Invoker در شکست MVP تاثیر به سزایی داشت. در مسابقه دوم Febby و Dubu دو ساپورت تیم کره‌ای توسط Wings بارها گنک شدند و این اتفاق فرصت فارم بهتر و راحت‌تر را برای آن‌ها فراهم کرد. در ادامه تلاش QO و همراهانش فایده‌ای نداشت و تصمیم گرفتند با گفتن کلمه GG در جدول بازنده‌ها برای رسیدن به گراند فینال تلاش کنند.

ehome vs eg day 3 main event ti6

در آخرین مسابقه دیشب Ehome به مصاف EG رفت تا برنده این دیدار راهی فینال جدول Upper Bracket شود. در بازی اول که به جرات بهترین دیدار برگزار شده تا به اینجای کار مسابقات بود شاهد یک رقابت بی‌نظیرو پایاپای از هر دو تیم بودیم. از همان دقایق ابتدایی Ehome به لطف گنک مدام Fear توانست از حریف آمریکایی خود پیشی بگیرد ولی دفاع عالی EG از High Ground خود باعث عقب راندن این تیم شد تا بعد از دو مبارزه ناکام در زیر تاورهای سوم اینبار کنترل بازی را PPD و همراهانش به دست بگیرند. در ادامه Ehome نیز پا پس نکشید و با در هم شکستن تیم EG که به سمت برکس‌های آن‌ها هجوم آورده بود توانست باز هم جریان بازی را تغییر دهد و با تلاش فراوان تیم حریف را MegaCreeps کند. اما تیم EG همچنان به تلاش خود ادامه داد و تسلیم نشد تا بالاخره بعد از ۷۵ دقیقه رقابت به لطف Divine هیروی Void ساختمان Ancient تیم Ehome را تخریب کند و فاتح این مسابقه شود. در جدال بعدی دو تیم از همان ابتدا تیم EG به طور کامل بر بازی مسلط شد و حریف چینی خود را در گنک و تیم فایت‌ها ناکام گذاشت. تیم Ehome تمام تلاش خود را به کار گرفت ولی آرایش تیمی عالی PPD و همراهانش امکان هر کاری را از این تیم گرفت تا سقوط به جدول بازنده‌ها سرنوشت Lanm و همراهانش در روز سوم رقابت‌ها باشد.

جدول مرحله حذفی بعد از پایان روز سوم رقابت‌ها به شرح زیر است:

playoff bracket day 3 end

و اما دیدارهای روز چهارم را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

day 4 all game

بعد از پایان روز سوم تیم‌های Newbee و Alliance به OG و LGD پیوستند تا مشترکا مقام ۹ تا ۱۲ را کسب کنند و حدود ۳۰۰ هزار دلار جایزه را به دست آورند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده