نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تصویر تبلیغاتی حالت زامبی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد

شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) از تصویر تبلیغاتی جدید حالت زامبی بازی Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی کردند. با زومجی همراه باشید.

شرکت اکتیویژن و استودیوی اینفینیتی وارد تصویر جدیدی را برای تبلیغ حالت زامبی بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر کردند. این تصویر حسی شبیه به بازی‌های قدیمی را منتقل می‌کند. صفحه‌ی توییتر Call of Duty در پستی گفته است:

گرم شدن سالن رقص کلوپ شیطان ویلار وایلر [توسط زامبی‌ها] معنای کاملاً متفاوتی دارد و رکوردهای باکس آفیس را جا به جا خواهد کرد.

Call of Duty: Infinite Warfare zombies

ممکن است این تصویر نمایش دهنده‌ی گیم‌پلی حالت زامبی در Call of Duty: Infinite Warfare نباشد، اما با دیدن آن نسبت به محیطی که در آن به بازی خواهید پرداخت ذهنیت پیدا خواهید کرد. دیگر پوستر نمایش داده شده ممکن است به این معنی باشد که با دو محیط مختلف روبرو خواهید بود، هر چند این صرفاً یک گمانه زنی بر اساس تصویر منتشر شده است.

اکتیویژن و اینفینیتی وارد قبلاً گفته بودند که در ادامه‌ی سال ۲۰۱۶ اطلاعات بیشتری در خصوص حالت زامبی Call of Duty: Infinite Warfare خواهیم شنید. نمایشگاه گیمزکام 2016 در انتهای ماه آگوست برگزار خواهد شد، پس این احتمال وجود دارد که طی این مراسم نمایشی از بازی را شاهد باشیم.

هسته‌ی اصلی بازی Call of Duty: Infinite Warfare ماهیت متفاوتی دارد چرا که در آینده رخ می‌دهد و شما اکنون قادر خواهید بود تا فضاپیماها را برانید. محیط جدیدی که بازی در آن رخ می‌دهد باعث دو دسته شدن طرفداران بازی شده است، طوری که اولین تریلر رونمایی از بازی در ابتدای سال با نظر منفی بسیاری از طرفداران در سایت یوتیوب همراه شد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر  (۱۴ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده