نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: گزارش روز دوم مرحله حذفی

روز دوم مسابقات The International 6 بازی Dota 2 با یک اتفاق باور نکردنی تمام شد و آن حذف OG، فاتح دو تورنمنت فصلی پاییز و بهار بود. با زومجی و گزارش روز دوم همراه باشید.

روز دوم مسابقات The International 6 مسلما برای طرفداران تیم OG باورنکردنی بود. شانس اول قهرمانی و تنها تیم برنده دو تورنمنت کمپانی ولو در مرحله دوم جدول بازنده حذف شد؛ آن هم از تیم TNC که شاید بهترین نتیجه تاریخ خود را بعد از حضور در این مرحله از اینترنشنال تجربه می‌کند. در ادامه به بررسی کامل نتایج تمام دیدارها خواهیم پرداخت:

alliance vs ehome day 2 playoff ti6

بازی ابتدایی روز دوم مصاف Ehome و Alliance بود. Ehome باید به پیروزی دست پیدا می‌کرد تا نشان دهد نتایج مرحله گروهی آن‌ها اتفاقی نبوده و در مقابل Alliance هم که عملکرد مطلوبی در مرحله گروهی داشت به دنبال ماندن در جدول برنده‌ها بود تا راه خود را برای کسب رتبه‌های بالاتر هموارتر کند. در دیدار اول اشتباهات محرز S4 و بازی عالی Old Chicken با هیروی Mirana باعث پیروزی Ehome شد. در مسابقه بعدی بازی تقریبا پایاپای پیش می‌رفت اما چند حرکت زیبا از Eleven با هیرو Sandking کنترل بازی را از دست Alliance گرفت تا Ratboys راهی جدول بازنده‌ها شوند.

Eg vs newbeee day 2 playoff ti6

دومین دیدار روز دوم بین دو تیم EG و Newbee برگزار شد که قهرمان TI5 فاتح هر دو مسابقه بود. در اولین رویایی دو تیم، ابتدا از نظر تعداد کیل به لطف کنگ‌های عالی، Newbee با نتیجه ۹-۵ از حریف خود پیش بود اما به محض اینکه آرایش تیمی EG کامل شد تا ۳۰ دقیقه Newbee حتی موفق به کشتن یکی از اعضای حریف خود نشد به نحوی که وقتی این مجموعه چینی تسلیم و کلمه GG را گفت نتیجه کیل‌های بازی ۲۵-۹ به نفع EG بود. البته نباید از بازی فوق العاده Sumail با هیروی Storm Spirit نیز چشم پوشی که واقعا در فایت‌ها تیم Newbee را دچار مشکل کرده بود. اما دومین جدال این دو تیم بسیار نزدیک تر بود ولی باز هم آرایش تیمی بهتر EG در مبارزات و درخشش دوباره Sumail امتیاز این دیدار را از آن تیم آمریکایی کرد.

tnc vs og day 2 playoff ti6

دیدار شگفتی ساز روز سوم مصاف تیم‌های TNC و OG بود. تیمی که بیشتر طرفداران بازی Dota 2 احتمال قهرمانی آن را می‌دادند باز هم از نظر تیمی بسیار آشفته و پر اشتباه ظاهر شد تا مقابل روحیه جنگنده حریف خود مغلوب شوند. در مرحله گروهی OG به راحتی TNC را با نتیجه دو بر صفر شکست داده بود ولی در دیدار اول مرحله حذفی مسلما N0tail به تنهایی تیم خود را نابود کرد و اشتباهات مکرر او باعث شکست OG در مسابقه اول شد. در بازی دوم وضع بهبود پیدا نکرد و انگار دیگر Miracle و 9k MMr هم نمی‌توانست OG را از این منجلاب آشفتگی بیرون بکشد. هر چند در ابتدا شاهد پیشی گرفتن این تیم از حریف آسیای شرقی بودیم ولی در ادامه به مانند یک کابوس باورنکردنی تیم OG و طرفداران آن شاهد حذف این تیم از رقابت‌ها بودند.

lgd vs dc day 2 playoff ti6

DC و LGD آخرین دیدار روز را برگزار کردند. در مسابقه اول W33haa با هیروی Invoker یک نمایش خیره کننده را به نمایش گذاشت و با استفاده از توانایی Sun Strike توانست به زیبایی چند کیل به دست آورد. فارم آزادانه Resolut1on با هیروی Naga و پوش سنگین او باعث شد تا LGD خیلی زود در این دیدار تسلیم شود. در دومین مسابقه LGD اشتباه بازی اول را تکرار نکرد و از همان ابتدا کنترل بازی را به دست گرفت ولی در ادامه دفاع خوب تیم DC و فارم عالی بازیکنان Core این تیم نتیجه دیدار را به نفع این تیم برگرداند تا LGD در روز دوم مسابقات حذف شود.

جدول مرحله حذفی بعد از پایان دیدارهای روز دوم به شرح زیر است:

 day 2 end bracket playoff ti6

بازی‌های روز سوم رقابت‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

day 3 all game playoff ti6

بعد از پایان روز دوم تیم‌های OG و LGD از دور رقابت‌ها کنار رفتند و هر کدام 1.5% جایزه امسال (تقریبا ۳۰۰ هزار دلار) را با خود به خانه بردند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده