نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

قیمت و تاریخ عرضه نسخه‌های ریمستر Dead Rising رسما اعلام شد

کمپانی کپکام رسما تاریخ عرضه و قیمت نسخه‌های ریمستر بازی‌های Dead Rising 2 ،Dead Rising و Dead Rising 2: Off the Record را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

کپکام چندی پیش عرضه‌ی نسخه‌های ریمستر بازی‌های اول و دوم سری Dead Rising را تایید کرده بود و حال، تاریخ عرضه و قیمت این آثار هم مشخص شده است. البته مدتی پیش، این بازی‌ها در فروشگاه ایکس‌باکس لیست شده بودند و تاریخ و قیمت آن‌ها نیز مشخص شده بود که اکنون کپکام رسما این اطلاعات را تایید کرده است. بر این اساس، نسخه‌ی ریمستر بازی‌های Dead Rising 2 ،Dead Rising و Dead Rising 2: Off the Record را می‌توانید به صورت مجزا به قیمت هریک ۲۰ دلار یا در قالب باندل Triple Pack با قیمت ۵۹/۴۹ دلار خریداری کنید. البته اگر Triple Pack را پیش‌خرید کنید، تخفیف خوبی دریافت خواهید کرد و فقط باید ۵۰ دلار پرداخت کنید.

هر سه‌ی این بازی‌ها همراه با تمامی DLC‌ها عرضه می‌شوند و گرافیک آن‌ها هم بهبود پیدا کرده است. طبق اعلام Capcom، بازی‌ها در رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد. کپکام تاریخ عرضه‌ی بازی‌های فوق را هم مشخص کرده که بر اساس آن، در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) شاهد عرضه‌ی دیجیتالی آن‌ها خواهیم بود. پلتفرم‌های مقصد این ریمستر‌ها هم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی است که البته تنها ریمستر قسمت اول برای پی‌سی عرضه می‌شود و ریمستر قسمت دوم تنها مختص کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت است. ضمنا نسخه‌ی فیزیکی ریمستر Dead Rising 1 در روز ۲۳ شهریور عرضه خواهد شد و نسخه‌ی فیزیکی Dead Rising 2 هم ۶ مهر منتشر می‌شود. نسخه‌های فیزیکی تنها در آمریکای شمالی به فروش خواهند رسید.

کپکام در حالی ریمستر نسخه‌های اول و دوم بازی را عرضه می‌کند که جای دو نسخه از مجموعه‌ی Dead Rising در این بین خالی است؛ این دو بازی Dead Rising 2 Case Zero و Dead Rising 2 Case West هستند که روی ایکس‌باکس لایو آرکید منتشر شده بودند. ماجراهای Case Zero پیش از شروع داستان Dead Rising 2 اتفاق می‌افتد و اتفاقات Case West هم پس از پایان داستان این بازی.

بازی Dead Rising 4 هم چندی پیش معرفی شده که در تاریخ ۱۶ آذر برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده