نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

هفته نامه Dota 2 قسمت ۲۲: از انتشار باکس سوم ایمورتال تا گروه بندی مسابقات The International 6

بیست و دومین هفته نامه بازی Dota 2 در فاصله کمتر از یک روز مانده به آغاز مسابقات The International 6 به بررسی اتفاقات مهم هفته گذشته خواهد پرداخت. با همراه زومجی باشید.

group the international6 dota 2 zoomg

گروه‌بندی مسابقات The International اعلام شد

از فردا بزرگترین تورنمنت سالانه بازی Dota 2 که توانست با شکستن رکورد جوایز سال پیش خود باز هم شگفتی ساز شود کار خود را با مبارزه چهار تیم در جدول Wild Card شروع خواهد کرد. تیم‌های Complexity ،EHOME ،Escape Gaming و Execration برای بقا در مسابقات به مصاف هم خواهند رفت تا دو برنده این جدول راهی مرحلی گروهی شود. امسال باز هم جامعه Dota 2 خودی نشان داد و با جمع آوری بیش از ۱۹,۲۰۰,۰۰۰ دلار که همچنان نیز در حال افزایش است نام خود را دوباره در تاریخ ثبت کرد تا امیدوارنه به تماشای مبارزات زیبایی از تیم‌ها بنشینیم.

immortal box 3 dota 2 zoomg

آخرین جعبه آیتم های ایمورتال منتشر شد

با توجه به روزهای اندک باقی مانده به آغاز مرحله گروهی و Wild Card بالاخره آخرین باکس آیتم‌های ارزشمند ایمورتال نیز منتشر شد تا دارندگان Battel Pass‌ ۲۰۱۶ با خیال راحت به تماشای مسابقات امسال بنشینند. آیتم‌های این جعبه مربوط به هیروهای Ogre Magi ،Slark ،Erath Spirit Medusa ،Bane ،Razor و Lina است که طبق معمول بسیار زیبا و ارزشمند هستند. البته آپدیت‌های هفته گذشته مربوط به کامل شدن بخش مسابقات Battel Pass نیز بود تا شاهد بازگشت کارت بازیکنان و پیش‌بینی قسمت‌های مختلف تورنمنت باشیم.

virtus.pro banner dota 2 zoomg

تیم Virtus.Pro احیا شد

مدتی پیش بود که خبر انحلال یکی از محبوبترین تیم‌های منطقه CIS را به اطلاع شما رساندیم و بعد از گذشت مدتی کوتاه حالا چند بازیکن کهنه‌کار و محبوب تصمیم گرفتند بدون عقد قراردادی قطعی به مجموعه Virtus.Pro بپیوندد و این تیم را احیا کنند. اما تشکیل این تیم به قیمت Disband شدن تیم Vega تمام شد و دو مهره اصلی این مجموعه یعنی Solo و Noone حالا برای Virtus.Pro بازی خواهند کرد.

ترکیب جدید تیم Virttus.Pro:

Russia Alexey 'Solo' Berezin

Ukraine Ilya 'Lil' Ilyuk

Russia Sergei 'G' Bragin

Ukraine Alexander 'XBOCT' Dashkevich

Ukraine Vladimir 'No[O]ne' Minenko

empire dota 2 zoomg

تیم Empire قهرمان تورنمنت Global Grand Masters Champions شد

Empire که هفته پیش بازیکن Mid خود را از دست داده بود توانست با غلبه بر Vega فاتح مسابقات Global Grand Masters Champions شود و ۲۵ هزار دلار جایزه را به دست آورد. در این تورنمنت که هشت تیم مطرح منطقه اروپایی در آن حضور داشتند بازی‌ها به صورت آنلاین پیگیری شد و در پایان دو تیم Empire و Vega در گراند فینال باهم رقابت کردند که نتیجه این دیدار ۳-۰ به نفع Empire تمام شد تا قهرمانی در اولین دوره Global Grand Masters به نام این مجموعه ثبت شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده