نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

بازی NBA Live Mobile برای اندروید و iOS منتشر شد

بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز موسوم به EA Sports، بازی موبایل NBA Live Mobile را برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

چندی است که EA Sports نسخه‌های موبایل بازی‌های خود را برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS و اندروید منتشر می‌کند. پس از Madden NFL Mobile و FIFA Mobile، این‌بار نوبت به بازی بسکتبال این کمپانی یعنی NBA Live Mobile رسید تا برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر iOS و Android منتشر شود. این بازی چند روز پیش به صورت رایگان برای این دستگاه‌ها منتشر شد.

ورزشکاری نیز که برروی ایکون این بازی نقش بسته، راسل وست‌بروک، پوینت‌گارد تیم اوکلاهوما تاندر است.

بخش اصلی بازی NBA Live Mobile، بخش آلتیمیت تیم آن است که در آن شما سعی می‌کنید تیم بسکتبال خود را از ابتدا بسازید و بسیار شبیه به همین بخش در دیگر بازی‌های مجموعه‌های ورزشی الکترونیک آرتز مانند فیفا است. نکته جالب این بخش NBA Live Mobile، این است که شما می‌توانید با کمی تلاش، تیم بسیار خوبی بسازید و حتی اگر قصد ندارید که وقت بگذارید، می‌توانید با پرداخت پول واقعی و از طریق پرداخت درون‌برنامه‌ای، تیم خود را بسازید. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان برروی هر دو فروشگاه اپ‌استور اپل و پلی‌استور گوگل قرار گرفته است.

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی

منبع: TouchArcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده