// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

اکثر بسته‌های الحاقی Red Dead Redemption برای پلتفرم ایکس باکس وان رایگان شد

به مناسبت عرضه بازی Red Dead Redemption بر روی ایکس‌باکس وان، راک‌استار گیمز تعداد زیادی از بسته‌های الحاقی این بازی را برای دارندگان  ایکس‌باکس وان رایگان کرده است. با زومجی همراه باشید.

استودیو راک‌استار گیمز، سازنده بازی Red Dead Redemption، به مناسبت عرضه این بازی بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت Backward Compatibility جشنی برپا کرده است. هم اکنون Red Dead Redemption را می‌توانید با قیمت ۷/۵ دلار (اگر از مشترکین طلایی نیستید قیمت این بازی ۱۰.۵ دلار خواهد بود) طی تخفیفات مایکروسافت از فروشگاه تهیه کنید.

به لطف این اتفاق و جشن برگزار شده، راک‌استار گیمز بسته‌های الحاقی بخش چندنفره بازی شامل Liars and Cheats  و  Legends and Killers را بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان رایگان کرده است. دو بسته الحاقی Liars and Cheats   یک اسلحه Rifle و اسب‌های مسابقه را به بازی اضافه می‌کند. همچنین دو بسته الحاقی Legends and Killers  شامل ۹ نقشه جدید و اسلحه Tomahawk می‌شود. در کنار تمامی این امکانات می‌توان به شخصیت‌های Red Dead Revolver نظیر Red Harlow و انی استوکس اشاره کرد.

از دیگر بسته‌های الحاقی رایگان این بازی می‌توان به Myths and Mavericks نیز اشاره کرد. این بسته الحاقی ۹ نقشه دیگر و شخصیت‌های بخش تک نفره را به بخش چند نفره اضافه می‌کند.

برای بخش تک نفره بازی نیز بسته‌های الحاقی Hunting and Trading  و Outlaws to the End  رایگان شده‌اند.

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده