// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹

No Man’s Sky به عنوان مورد انتظار‌ترین بازی سال ۲۰۱۶ از دید کاربران سایت آمازون انتخاب شد

بازی No Man's Sky در نظرسنجی اخیر آمازون، بالاتر از بازی‌های مثل Battlefield 1 یا Call of Duty: Infinite Warfare، به عنوان موردانتظار‌ترین بازی سال ۲۰۱۶ انتخاب شد. با زومجی همراه باشید.

بازی No Man's Sky یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که همه ما منتظر عرضه شدن آن هستیم. بنظر می‌رسد مشتری‌های سایت آمازون نیز با ما هم عقیده هستند. آمازون به مناسبت E3 2016 یک بسته گیمینگ به عنوان جایزه برای یک قرعه کشی تدارک دیده بود. این قرعه کشی برای کسانی صورت می‌گرفت که طی یک نظرسنجی موردانتظارترین بازی سال جاری را انتخاب می‌کردند. پس از پایان نظرسنجی، سایت آمازون لیست ۱۰ بازی برتر از دید مشتری‌های خود را منتشر کرده که می‌توان بازی‌های جالبی را در این لیست مشاهده کرد:

همگی انتظار حضور Battlefiled 1 و Mafia 3 را جز ۵ تا اول این لیست داشتیم. ولی اینکه No Man's Sky رتبه اول را داشته باشد یا Call of Duty: Infinite Warfare در همچین رتبه‌ای قرار بگیرد کمی تعجب برانگیز است. نکته جالب‌تر حضور The Legend of Zelda: Breath of the Wild و بازی Mass Effect Andromeda  است؛ زیرا این دو بازی تا پایان سال جاری میلادی عرضه نخواهند شد.

بازی No Man's Sky بواسطه تاخیر دوماهه‌ای که خورد در تاریخ ۲۲ مرداد برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده