نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

ششمین «هدف فراری» بازی Hitman معرفی شد

کمپانی اسکوئر انیکس جزییات ششمین هدف فراری (Elusive Target) بازی Hitman را اعلام کرد. همچنین یک اپ موبایل هم برای این بازی عرضه شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اپیزود سوم بازی Hitman چندی پیش عرضه شد و گیمر‌ها و مامور ۴۷ را به کشور مراکش برد. در حالی که طرفداران این مجموعه در انتظار اعلام تاریخ انتشار اپیزود چهارم بازی هستند، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) جزییات ششمین هدف فراری بازی را اعلام کرده است که در تاریخ ۲۵ تیر در بازی حضور خواهد داشت. اهداف فراری ماموریت‌های جالبی هستند که در طی آن‌ها، یک شخصیت به عنوان هدف برای مدت زمان محدودی در بازی حاضر می‌شود و گیمر‌ها فقط یک بار شانس برای کشتن وی دارند. اهداف فراری در مجموع ۱۰ عدد خواهند بود و افرادی که ۵ نفر از آن‌ها را به قتل برسانند لباس مامور ۴۷ در نسخه Absolution و افرادی هم که هر ۱۰ نفر را به قتل برسانند، لباس وی در Blood Money را دریافت خواهند کرد.

هدف ششم بازی، «دیلان ناروائز» نام دارد و در منطقه ساپینزا حضور خواهد داشت. اما نکته جالب اینکه وی یک بردار دوقلو هم با نام «گونزالز» دارد که دقیقا از لحاظ ظاهری شبیه به او است و البته گیمر اگر آسیبی به وی برساند، ماموریتش با شکست روبرو خواهد شد. به همین دلیل هم باید دقت زیادی در انجام دادن این ماموریت داشت.

اسکوئر انیکس همچنین یک برنامه مخصوص موبایل هم برای «هیتمن» منتشر کرده که به صورت رایگان بر روی iOS و اندروید قابل دانلود است. این اپ تاریخ دقیق عرضه اپیزود‌های بعدی، جزییات اهداف فراری و همچنین اطلاعات و اخبار دیگری از بازی را اعلام می‌کند. به نظر می‌رسد که عرضه اپیزودیک نسخه جدید Hitman، تصمیم درستی از جانب اسکوئر انیکس بود و IO Interactive، سازنده بازی، با فرصتی که بین هر اپیزود دارد، مشکلات آن را به خوبی رفع می‌کند. اپیزود سوم این بازی توانست نمره بسیار خوب ۸ را از زومجی دریافت کند که می‌توانید جزییات آن را به قلم مبین احمدی مطالعه کنید.

منابع: IGN و GameReactor


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده