نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

پشتیبانی از آکیولس ریفت دوشنبه ۲۱ تیر به بازی Dirt Rally اضافه می‌ شود

Dirt Rally یکی از موفق‌ترین بازی‌های سبک ریسینگ چند وقت اخیر بود و حال اعلام شده که در تاریخ ۲۱ تیر، پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت هم به این بازی اضافه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های سبک ماشین‌سواری جزو جذاب‌ترین تجریبات واقعیت مجازی به شمار می‌‌روند. نشستن پشت فرمان یک ماشین و شرکت در مسابقات رانندگی با سرعت بالا یا رالی، موردی نیست که بتوان به سادگی در دنیای واقعی تجربه کرد؛ ولی هدست‌‌های واقعیت مجازی این امکان را فراهم می‌کنند تا بتوان به صورت مجازی چنین تجربه‌ای داشت. حال استودیو کدمسترز (Codemasters) اعلام کرده که پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت (Oculus Rift) را هفته آینده به صورت رایگان به بازی Dirt Rally اضافه خواهد کرد.

این پشتیبانی در قالب یک فایل آپدیت برای نسخه پی‌سی بازی در روز دوشنبه ۲۱ تیر ارائه خواهد شد و دارندگان هدست آکیولس ریفت با دانلود آن، می‌توانند بازی را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند. Dirt Rally جدید‌ترین نسخه از سری Dirt است که از مدت‌ها پیش به صورت دسترسی پیش از موعد (Early Access) برای پی‌سی عرضه شده بود و اخیرا هم نسخه نهایی آن برای این پلتفرم و همچنین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این نسخه هم مانند نسخه‌های پیشین مجموعه Dirt، به دلیل دقت بالای شبیه‌سازی مسابقات رالی با استقبال خوب طرفداران و منتقدین روبرو شد.

منبع: DualShockers

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده