نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

سازنده Mass Effect: Andromeda: ماموریت جدید بازی بسیار جذاب و عالی بود

به گفته‌ی یکی از سازندگان بازی Mass Effect: Andromeda، بازی در حال ساخت استودیوی بایوور (BioWare)، ساخت و بررسی مراحل بازی به خوبی پیش می‌رود و آخرین ماموریت بررسی شده نیز از نظر طراحی، روایت و طراحی هنری منحصر به فرد بوده است. با زومجی همراه باشید.

ما هنوز هم جزئیات بسیار کمی در خصوص Mass Effect: Andromeda در دست داریم، پس بنابراین حتی توییت یکی از اعضای تیم توسعه دهنده‌ی بازی در بایوور نیز می‌تواند خبر ساز باشد. امروز نوبت مایکل گمبل، تولید کننده‌ی بازی، بود تا در خصوص روند پیشرفت بازی از چند روز گذشته اخباری را منتشر کند. گمبل در توییتر به تمام طرفداران اجازه داد تا از روند توسعه‌ی بخشی از بازی مطلع شوند:

امروز یکی دیگر از مراحل بازی را بررسی کردیم، یک بازی دسته جمعی دیگر از طرف تیم. یک ماموریت عالی که از نظر طراحی، روایت و جلوه‌های هنری منحصر به فرد بود.

مایکل گمبل تولید کننده‌ی سه گانه‌ای اصلی Mass Effect بوده است، پس اگر او بگوید کار ساخت پروژه‌ی مرموز و جدید Andromeda  به شکل خوب و مفیدی به پیش می‌رود می‌توان به حرف‌هایش اعتماد کرد. همه انتظار داشتند در مراسم EA Play، پیش از E3 2016، این بازی را در یک ویدیوی گیم پلی مناسب، یا حتی یک نمایش زنده مشاهده کنند. اما در این مراسم چند صحنه بیشتر از بازی برای طرفداران مشتاق بازی نمایش داده نشد که آن هم جزئی از تریلر پشت صحنه‌ی بازی بود.

Michael Gamble Mass Effect

در هر صورت همچنان قرار است Mass Effect: Andromeda در اوایل سال ۲۰۱۷ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود.

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده