نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۳

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: بهترین حرکات مرحله مقدماتی

یکی از جذاب‌ترین مراحل مقدماتی مسابقات The International بازی Dota 2 را امسال شاهد بودیم و به همین منظور در ادامه گلچینی از بهترین مبارزات و حرکات تیم‌ها را برای مشاهده شما آماده کرده‌ایم. پس با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

بعد از پایان مرحله مقدماتی مسابقات The International ۶ شاهد صعود هشت تیم Secret ،Alliance ،Fnatic ،TNC ،Evil Geniuses ،Digital Chaos ،Wings و VG.R به این مسابقات بودیم تا در کنار شش تیم دعوت شده تکلیف ۱۴ سهمیه مشخص شود. در زمان آغاز مرحله اصلی در سیاتل چهار تیم Complexity ،EHOME ،Escape Gaimg و EXTN باید برای قرار گرفتن در بین ۱۶ تیم اصلی در جدول Wild Card با هم مبارزه کنند. تمام تیم‌ها با اجرای نمایشی زیبا و شایسته توانستند راهی این مسابقات شوند و در بسیاری از موارد یک کار تیمی بی‌نظیر باعث کسب این جایگاه توسط آن‌ها شد. در ادامه نگاهی به گلچینی از بهترین کارهای تیمی و مبارزات مرحله مقدماتی خواهیم انداخت:

  | 

این مسابقات از تاریخ ۸ تا ۱۳ آگوست (۱۸ تا ۲۳ مرداد) در Key Arena سیاتل آمریکا برگزار می‌شود و جوایز این دوره نیز همچنان در حال پیشرفت است و به احتمال بسیار زیاد قبل آغاز مرحله اصلی شاهد شکستن دوباره رکورد بیشترین جایزه یک تورنمنت مسابقات ورزش‌های الکترونیکی در دنیای بازی‌هایی رایانه‌ای خواهیم بود؛ آن هم در شرایطی که دو بخش اصلی Compendium امسال یعنی باکس سوم ایمورتال و مسیر ماموریت‌های سطح ۲۲۵ برای کسب آیتم هیروی Legion Commander همچنان عرضه نشده است.

[alert variation="alert-warning"] برای خواندن تمام مطالب مربوط به مسابقات The International 6، به صفحه مخصوص این مسابقات در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی با استفاده از یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده