// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

دومین تریلر فیلم Star Wars: Rogue One هفته آینده منتشر خواهد شد

اگر از طرفداران مجموعه‌ی محبوب جنگ ستارگان باشید، حتما پیگیر اخبار و اطلاعات جدید در مورد فیلم فرعی این مجموعه یعنی جنگ ستارگان: روگ وان (Star Wars: Rouge One) هستید. در تازه‌ترین اخبار اینکه تریلر جدید این فیلم هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس اطلاعاتی که در لیست برنامه‌های شبکه‌ی ABC وجود دارد، کمپانی محبوب دیزنی قصد دارد هفته‌ی آینده و در روز جمعه مورخ ۲۵ تیر ماه (۱۵ ماه جولای) دومین تریلر فیلم جنگ ستارگان: روگ وان (Star Wars: Rouge One) را در این شبکه و به عنوان بخشی از برنامه‌ای طولانی با نام «Secrets of the Force Awakens: A Cinematic Journey» منتشر کند. این برنامه ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران بر روی آنتن خواهد رفت. اگرچه در برنامه‌هایی که در وب‌سایت شبکه‌ی ABC قرار گرفته، تنها گفته شده که تریلری از این فیلم نمایش داده خواهد شد، اما طبق اطلاعات وب‌سایت MakingStarWars این تریلر ۳ دقیقه به طول خواهد انجامید.

تصاویر فیلم Star Wars: Rogue One

اولین تریلر این فیلم محبوب که در ماه آوریل منتشر شد و برچسب «تیزر» برای آن قرار داده شده بود، به برسی بخش‌هایی از داستان فیلم و همچنین نمایش شخصیت‌های اصلی آن پرداخت. این تریلر که کمتر از ۲ دقیقه به طول انجامید، در قالب برنامه‌ی «Good Morning America» شبکه‌ی ABC پخش شد. روز جمعه‌ای که ذکر شد مناسبت دیگری نیز دارد و آن برگزاری مراسمی موسوم به «Star Wars Celebration Europe» است. همچنین علاوه بر تریلر ذکر شده، بخشی از برنامه نیز به صحبت‌های کارگردان‌های فیلم‌های اپیزود هشتم جنگ ستارگان (Star Wars: Episode VIII) و هان سولو (Han Solo) اختصاص خواهد یافت که ممکن است اطلاعات بیشتری از آنها را منتشر کنند. فیلم Star Wars Rogue One در ماه دسامبر سال جاری میلادی اکران خواهد شد، در حالی که دومین اپیزود از سه‌گانه‌ی جدید جنگ ستارگان یعنی Star Wars: Episode VIII در سال ۲۰۱۷ و فیلم مجزای Han Solo که داستان آن حول دوران جوانی هان سولو است، در سال ۲۰۱۸ به نمایش درخواهد آمد. از جمله سایر اطلاعاتی که تا کنون از فیلم روگ وان به دست آمده اینکه شخصیت منفی اما محبوب دارت ویدر در آن حضور خواهد داشت و همچنین صدا پیشگی وی را نیز همان صدا پیشه‌ی همیشگی بر عهده دارد. همچنین عکس‌های جدید فیلم Star Wars: Rogue One نیز منتشر شده که می‌توانید در زیر تمامی آنان را مشاهده کنید:

کارگردانی روگ وان را گَرِت اِدوارد، کارگردان فیلم گودزیلا (Godzilla)، بر عهده دارد. همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، پیش از این گزارش‌های متعددی حاکی از این بودند که برخی سکانس‌های فیلم مجددا فیلم‌ برداری خواهند شد تا تم و حال و هوای آن را کمی سبک‌تر و بیشتر شبیه به مجموعه‌ی جنگ ستارگان کند، اما کَتِلین کِنِدی، مسئول کمپانی لوکاس‌فیلم و همچنین تهیه کننده‌ی این فیلم، بعدها اعلام کرد که داستان و فضای فیلم هیچ تغییری نکرده‌اند. بخشی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

با یکسری موارد که ما جهت عکاسی در فیلم قرار داده‌ایم، قصد تغییر نداشته و تغییری نیز داده نشده است. من فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز این است که بار دیگر به طرفداران اطمینان دهیم که این فیلم همانی است که قصد ساخت آن را داشته‌ایم و تغییری در آن رخ نداده است.

پیش‌تر در زومجی از اتمام فرآیند ساخت اپیزود هشتم جنگ ستارگان در ماه جاری میلادی مطلع شدید و در مطلبی دیگر نیز تصاویری از آن را مشاهده کردید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی