// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

فروش خیره کننده Red Dead Redemption پس از اضافه شدن به لیست Backward Compatibility

پس از معرفی بازی Red Dead Redemption برای ایکس‌باکس وان که از طریق قابلیت Backward Compatibility اجرا خواهد شد، شاهد رشد عالی فروش این بازی هستیم. با زومجی همراه باشید.

به‌دنبال اعلام پشتیبانی بازی Red Dead Redemption از قابلیت Backward Compatibility، اعلام شده که فروش این بازی طی یک روز در سایت آمازون با رشد ۶ هزار درصدی روبرو شده است. کاربرانی که بازی Red Dead Redemption را بمنظوراستفاده بر روی ایکس‌باکس وان خود می‌خرند می‌توانند در روز جمعه ۱۸ تیر آن را دانلود و بازی کنند.

راک استار، استودیو سازنده بازی، در این باره می‌گوید:

با شروع روز جمعه، همه دارندگان بازی Red Dead Redemption بر روی پلتفرم ایکس باکس 360 می‌توانند آن را بر روی ایکس‌باکس وان نیز تجربه کنند. اگر این بازی را تا به امروز خریداری نکرده‌اید می‌توانید طی تخفیفات مایکروسافت، آن را با قیمتی خوب خریداری کرده و به تجربه بازی بپردازید. همچنین برای کسانی که قبلا این بازی را بر روی کنسول نسل هفتمی خود خریده‌اند مهم نیست کدام نسخه را در اختیار دارند؛ تمامی نسخه‌ها بر روی ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد.

بازی Red Dead Redemption چند ماه قبل نیز به طور اتفاقی برای ایکس‌باکس وان عرضه شده بود و همچنین یکی از پردرخواست‌ترین بازی برای اضافه شدن به قابلیت Backward Compatibility بود.

منبع: MCVUK


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده