نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۴

شبکه FX تاریخ شروع فصل جدید سریال American Horror Story را اعلام کرد

شبکه FX تاریخ شروع فصل جدید مجموعه ترسناک  داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) را اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پخش و شروع مجموعه سریال American Horror Story، ساخته رایان مورفی، که جوایز متعددی را دریافت کرده است، معمولا در هفته اول یا دوم اکتبر، همانند سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) از شبکه AMC، می‌شود. با این حال، FX تصمیم گرفته است فصل ششم این سریال در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز شود. جلو افتادن زمان پخش سریال American Horror Story تا اواسط ماه سپتامبر بدان معنی است که این سریال در شلوغ‌‌ترین ماه سال از نظر شروع سریال‌های جدید و آغاز فصل جدید سریال‌های پر مخاطب پخش خواهد شد. شبکه FX هنوز دلیل خاصی برای جلو انداختن یک ماهه شروع سریال عنوان نکرده است، اما به عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های این شبکه، به نظر می‌رسد که این شبکه در نظر دارد با این سریال با دیگر سریال‌های درحال پخش در همان زمان از نظر میزان بیننده رقابت کند.

هنوز هیچ اشاره‌ای به آنچه در این مجموعه ترسناک رخ خواهد داد و در فصل ششم روی آن تمرکز می‌شود، وجود ندارد. در فصل گذشته، مجموعه در یک هتل خالی از سکنه بود و با لیست بزرگی از بازیگران به روی آنتن رفت. در فصل‌های قبل این سریال شاهد اتفاقات آن در یک خانه خالی از سکنه، یک آسایشگاه روانی، یک کارناوال و یک فصل که در مورد جادوگرهای کاون در شهر نیواورلئان تمرکز کرده بود، بوده‌ایم. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتر در مورد فصل جدید این سریال تا اواخر تابستان منتشر شود.

شبگه FX همچنین تاریخ شروع چند سریال دیگر خود را اعلام کرد که از جمله این سریال‌ها می‌توان به سریال  آتلانتا (Atlanta) با بازی دونالد گلوور و کمدی جدید لوئی سی.کی. و پاملا ادلون  به‌نام Better Things اشاره کرد. سریال آتلانتا با بازی گلوور، در مورد دو پسر عمو است که در عرصه موسیقی در شهر آتلانتا مشغول به کار هستند، این درحالی است که آن‌ها برای داشتن زندگی بهتری تلاش می‌کنند، این سریال قرار است برای اولین بار در روز ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) به روی آنتن برود. سریال Better Things داستان سم فاکس با بازی ادلون را دنبال می‌کند که او به دنبال مقابله و کنار آمدن با افزایش مشکلات سه دخترش و همچنین مراقبت از مادر پیرش است. سریال Better Things در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای اولین بار به روی آنتن می‌رود.

منبع: Polygon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده