نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

راد فرگوسن سر نخ هایی در خصوص ایستر اگ های Gears of War 4 ارائه داد

راد فرگوسن، رئیس استودیوی کوالیشن (The Coalition)، به تازگی سر نخ‌هایی در خصوص ایستر اگ‌های موجود در Gears of War 4 و انتشار قریب الوقوع خبرهای جدید مرتبط با آن ارائه داده است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بسیاری از بازی‌ها دارای ایستر اگ (Easter Egg) هستند و بازی Gears of War 4، شوتر در حال ساخت استودیوی کوالیشن، نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. راد فرگوسن، اخیرا در توییتر خود بیان کرده است که:

ممکن است که برگزیده‌ترین ایستر اگ من در Gears of War 4 ساخته شده باشد. من امیدوارم که آن را پیدا کنید.

او جزئیات بیشتری در ارتباط با ایستر اگ و اینکه چرا مورد علاقه‌اش است، ارائه نداده است. شما می‌توانید به صفحه ویکی Gears of War مراجعه کرده و لیست مختصری از ایستر اگ‌های متعدد که در شماره‌های مختلف این سری شوتر مخفی شده‌اند را مشاهده کنید.

Siege Beast

فرگوسن به تازگی سر نخ‌هایی در خصوص Gears of War 4 و خبرهای جدیدی که ممکن است کوالیشن به زودی منتشر کند ارائه داده است. به گفته‌ی فرگوسن، لری هریب یا «میجر نلسون» به تازگی از این استودیو در کانادا بازدید کرده است تا در خصوص «موارد بسیار سری در ارتباط با Gears of War 4» صحبت کند. در ادامه می‌توانید صورت خندان این دو را مشاهده کنید:

rod-fergusson-majornelson

فرگوسن همچنین تصویری از وسایل گریم متعدد فرستاده است و اینطور به نظر می‌رسد که این رونمایی در یک ویدئو انجام خواهد گرفت. Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. این بازی جزئی از برنامه‌ی ایکس‌باکس پلی انیور (Xbox Play Anywhere) است، بدین معنی که شما در صورت خریداری نسخه‌ی دیجیتالی ایکس‌باکس وان می‌توانید نسخه‌ی ویندوز 10 آن را به طور رایگان دریافت کنید (و بلعکس). بعلاوه، فایل‌های ذخیره شده‌ و اچیومنت‌های شما روی هر دو پلتفرم در دسترس خواهند بود.

اگر که شما پیش از پایان سال ۲۰۱۶ Gears of War 4 را برای ایکس‌باکس وان به صورت دیجیتالی پیش خرید کنید، نسخه‌های رایگان Gears of War ،Gears of War 2 ،Gears of War 3 و Gears of War: Judgment را نیز دریافت خواهید کرد. این بازی‌ها از طریق قابلیت Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان قابل بازی هستند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده