// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱

تاریخ انتشار Captain America: Civil War بر روی دیسک بلوری مشخص شد

استودیو فیلم‌سازی مارول تاریخ انتشار فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) را به صورت دیجیتالی و دیسک‌های بلوری و دی‌وی‌دی به همراه محتویات اختصاصی آن‌ها مشخص کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو فیلم سازی Marvel اعلام کرد که تاریخ عرضه فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی بر روی دیسک بلوری را مشخص شده است. همچنین این فیلم کمی زودتر به صورت دیجیتالی نیز منتشر خواهد شد. جنگ داخلی در تاریخ ۲۳ شهریور به صورت دیسک بلوری و DVD و در تاریخ ۱۲ شهریور به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد.

همچنین دیسک‌ بلوری فیلم شامی یک سری محتویات به شرح زیر است:

  • ویدیویی از نحوه ساخت فیلم در دو قسمت
  • کمیک Captain America: The Road to Civil War و Iron Man: The Road to Civil War
  • ویدیوهایی از پشت‌صحنه‌های طنز فیلم
  • ویدیویی از صحنه‌های حذف شده و صحنه‌هایی که بعداً به فیلم اضافه شدند
  • موسیقی متن فیلم و نگاهی مختصر و منحصر به فرد به فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange)

ناگفته نماند که این محتویات شامل دیسک‌های DVD نمی‌شود و نسخه‌ی دی‌وی‌دی فقط شامل فیلم خواهد بود و محتویات اضافه‌ای ندارد. همچنین احتمالاً بعضی از خرده‌فروشی‌ها محتویات ویژه‌ی خود را برای دیسک‌های فیلم در نظر می‌گیرند.

فیلم کاپیتان آمریکایی: جنگ داخلی یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ میلادی است که طی حضورش در باکس آفیس توانست ۱.۱ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. همچنین این فیلم بازخوردهای خوبی را در بین مخاطبین و منتقدان کسب کرده و از محبوبیت ۹۰ درصدی در سایت معتبر Rotten Tomatoes برخوردار است.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده