// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

نسخه ریمستر Skyrim از فایل‌های ذخیره ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 پشتیبانی نمی‌کند

یکی از خبرهای خوب کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016، معرفی ریمستر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بود. حال بتسدا اعلام کرده که این بازی از فایل‌های ذخیره نسخه‌های پلی‌استیشن 3 یا ایکس‌باکس 360، پشتیبانی نخواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که حاصل ساعت‌ها و روزها تلاش و تجربه‌ی خود را در بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس 360 یا پلی‌استیشن 3 ذخیره کرده و قصد دارد آن را بر روی نسخه‌ی ریمستر این بازی محبوب ادامه دهد یا به هر دلیلی داشته باشد، متاسفانه باید مطلع شوید که به گفته‌ی پیت هاینس از کمپانی Bethesda، این امکان وجود نخواهد داشت و این فایل‌ها پشتیبانی نخواهند شد. این خبر ناامید کننده در طی گفتگویی که یکی از طرفداران این بازی در شبکه‌ی توییتر با هاینس داشته مشخص شده و طبق گفته‌ی هاینس فایل‌های ذخیره این بازی در ایکس‌باکس 360 یا پلی‌استیشن 3 قابلیت انتقال به ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4 را نخواهند داشت و بر روی نسخه‌ی ریمستر این بازی کار نخواهند کرد.

البته این مساله نباید زیاد توسط طرفداران این بازی عجیب باشد. از آنجایی که ساختار داده‌ای و اطلاعاتی روی کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 با ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 کاملا متفاوت است. نسخه‌ی ریمستر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim قرار است در تاریخ ۷ آبان ماه سال جاری (۲۸ ماه اکتبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. پیش‌تر در زومجی خواندید که گرافیک ریمستر این بازی تا حد ممکن ارتقا یافته و این بازی از مادهای موجود پشتیبانی خواهد کرد. همچنین از رایگان بودن این بازی برای دارندگان نسخه‌ی اصلی پی‌سی آن مطلع و در مطلبی دیگر نیز اولین تصاویر این بازی زیبا را مشاهده کردید.

منبع: GamePur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده