نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

تولید فیلم Star Wars: Episode 8 این ماه به پایان می رسد

مارک همیل رسما اعلام کرده که کار ساخت فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) طی ماه جاری به پایان خواهد رسید. با زومجی همراه باشید.

تنها دو ماه پس از اکران فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر‌می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) و مواجه شدن فیلم با اقبال عمومی منتقدان و رکورد زنی در باکس آفیس، رایان جانسون بخش اصلی فیلمبرداری از فیلم Star Wars: Episode VIII را آغاز کرد. این رویه که در ماه فوریه ۲۰۱۶ آغاز شده بود، چندین ماه به طول انجامید و همچنانکه آنها مشغول ساخت فصلی دیگر از حماسه‌ی خانواده‌ی اسکای‌ والکر بودند گروه بازیگران و سایر دست اندرکاران فیلم به لوکیشن‌های مختلفی در سرتاسر دنیا سفر کردند (از جمله کرواسی، انگلیس و ایرلند).

جانسون اخیراً سرنخ‌هایی در خصوص اینکه تولید فیلم را به زودی به پایان خواهد رساند ارائه داده بود، بسیار جلوتر از تاریخ عرضه‌ی فیلم در دسامبر ۲۰۱۷. همانند دیگر فیلم‌های مهم و دارای بودجه‌ی هنگفت این روزها، با حرکت تیم به سمت مراحل پس از تولید فیلمبرداری مجدد برخی صحنه‌ها و تکرار برخی فعالیت‌ها امری قطعی به نظر می‌رسد. اما اکنون، اینطور به نظر می‌رسد که در آینده‌ی بسیار نزدیک کارها به پایان خود نزدیک خواهند شد.

طرفداران در توییتر از مارک همیل، که همواره با طرفدارانش در ارتباط است، پرسیده‌اند آیا چیزی وجود دارد که بتواند در خصوص این نسخه از فیلم بگوید یا خیر. این بازیگر نیز از فرصت استفاده کرد تا آخرین روز تولید فیلم را علنی کند (۲۲ جولای یا ۱ مرداد) و  برای کامل کردن پستش نیز از یکسری هشتگ‌های مخصوص خودش استفاده کرده است:

mark-hamill-star-wars-warps

جانسون به تازگی اعلام کرد که در نشست «فیلمسازان آینده» لندن که امسال برای بزرگداشت Star Wars برگزار می‌شود حضور خواهد داشت، پس احتمالاً در این جلسه جزئیات بیشتری در خصوص Star Wars: Episode VIII را خواهیم شنید. احتمال مشاهده‌ی یک اثر فرعی رسمی یا تصویر از فیلم (مشابه Rogue One: A Star Wars Story در همایش D23 سال ۲۰۱۵) چندان دور از ذهن نخواهد بود. همچنین با توجه به اینکه تصاویری کافی برای بریدن و در کنار هم گذاشتن و تولید یک تیزر کوتاه وجود دارد این احتمال نیز وجود دارد که یک فیلم تبلیغاتی کوتاه (منحصراً برای شرکت کنندگان در بزرگداشت) نمایش داده شود. با این وجود، در حالی که تمرکز اصلی روی Star  Wars: Rogue One است احتمال اینکه حضور Episode VIII در کنفرانس خیلی پر رنگ نباشد زیاد است. لوکاس فیلم (Lucasfilm) قصد ندارد اولین فیلم جانبی خودش را تحت الشعاع قرار دهد.

در حالی که Star Wars: Episode VIII بخش مهمی از مراحل ساختش برای اکران در سینماها را پشت سر گذاشته است، این مسأله برای آنهایی که امیدوار بودند این فیام را در کامیک-کن (SDCC) ۲۰۱۶ سن دیگو ببینند نا امید کننده خواهد بود؛ دست اندرکاران فیلم در زمان برگزاری این همایش همچنان مشغول کار روی فیلم هستند. اگر که لوکاس فیلم در SDCC امسال حضور داشته باشد (به یاد داشته باشید که بزرگداشت جنگ ستارگان یک هفته پیش از آن است)، به نظر خواهد رسید که کاملاً روی Rogue One تمرکز داشته باشد. از آنجایی که تقریباً یک سال و نیم تا اکران Episode 8 باقی مانده است، هیچ عجله‌ای از طرف استودیو برای تبلیغ آن وجود نخواهد داشت، اما طرفداران همواره دوست دارند درباره‌ی پروژه‌های پیش رو بیشتر بدانند. اما آنها مجبور خواهند بود تا برای متمرکز شدن توجهات روی Episode VIII تا سال ۲۰۱۷ صبر کنند.

لوکاس فیلم در زمان ساخت Force Awakens نیز توانست این بخش از مراحل ساخت فیلم را بدون درز پیدا کردن اطلاعات مهمی از داستان فیلم پشت سر بگذارد. به جز برخی گمانه زنی‌های کوچک در مورد شخصیت‌ها و تحلیل‌هایی که در خصوص یک صحنه‌ی اکشن انجام شده است، هنوز بخش‌های زیادی از جزئیات فیلم مشخص نشده‌اند.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده