// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

Scalebound احتمالا اولین بازی کنسول پراجکت اسکورپیو خواهد بود

بدون شک یکی از غافلگیر‌کننده‌ترین اقدامات کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال، معرفی کنسول جدید  Project Scorpio است.حال با استناد به شواهد به نظر می‌رسد که Scalebound اولین بازی این کنسول خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 از دو کنسول جدید ایکس‌باکس وان اس (Xbox One S) و پراجکت اسکورپیو رونمایی کرد. در حال حاضر مهم‌ترین سوالی که ذهن عموم را مشغول کرده، این است؛ برای کنسول پراجکت اسکورپیو که لقب «قدرتمندترین کنسول تاریخ» را یدک می‌کشد، کدام‌یک از بازی‌ها عرضه می‌شود؟ حال شواهد از احتمال عرضه بازی Scalebound برای این کنسول خبر می‌دهند.

اوایل امسال، کمپانی مایکروسافت بدون اشاره به تاریخ دقیق، اعلام کرد که عرضه بازی Scalebound  با تاخیر روبه‌رو شده و در سال آینده میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. علی‌رغم اختصاص یافتن بخشی از کنفرانس  مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال به نمایش گیم‌پلی و Co-op زنده بازی Scalebound ، تاریخ انتشار این بازی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هیدکی کامیا، کارگردان بازی Scalebound اخیرا در یکی از مصاحبه‌هایش به این نکته اذعان کرده که تیم سازنده این بازی در طی ده ماه اخیر مشغول «بزرگتر» کردن بازی بوده‌اند. از تاخیر در عرضه و «بزرگتر» کردن می‌توان نتیجه گرفت که مایکروسافت برنامه‌های بیشتری از جمله انتشار این بازی بر روی کنسول پراجکت اسکورپیو در سر دارد. با این وجود که بازی Scalebound  به عنوان یکی از بازی‌های سال ۲۰۱۷ کمپانی مایکروسافت لیست شده است، اما هنوز امکان پیش‌خرید این بازی وجود ندارد.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ (Gamescom 2016) نقش بسیار حیاتی در زمینه اثبات فرضیه انتشار بازی Scalebound به عنوان اولین بازی کنسول پراجکت اسکورپیو، دارد؛ زیرا که اگر تاریخ انتشار این بازی در کنفرانس مایکروسافت اعلام نشود، با قاطعیت بیشتری می‌توان پیش‌بینی کرد که Scalebound اولین بازی «قدرتمند‌ترین کنسول تاریخ» خواهد بود. اما چه زمانی قدرت حقیقی کنسول پراجکت اسکورپیو نمایان می‌شود؟ مسلما با نمایش تفاوت‌های میان بازی‌های این کنسول و کنسول ایکس‌باکس وان. در نتیجه بازی‌هایی از جمله Scalebound که از تمام توان کنسول ایکس‌باکس وان استفاده می‌کنند، در هنگام عرضه کنسول پراجکت اسکورپیو در کنار این کنسول حضور خواهند داشت.

در ماه‌های آینده کمپانی مایکروسافت اخبار و جزئیات بیشتری از کنسول پراجکت اسکورپیو منتشر خواهد کرد. بازی Scalebound  در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه خواهد شد.

منبع: Examiner


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده