نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

مجموعه اسباب بازی های انیمیشن Finding Dory به بازی Disney Infinity 3.0 اضافه شد

شرکت والت دیزنی پس از موفقیت انیمیشن Finding Dory در اکران سینماها، مجموعه اسباب‌بازی‌های این انیمیشن را برای بازی Disney Infinity 3.0 عرضه کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

انیمیشن Finding Dory از شروع اکران تاکنون جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های باک آفیس بوده است و رضایت بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است. حال به بهانه اکران انیمیشن Finding Dory، شرکت والت دیزنی مجموعه اسباب‌بازی‌های این انیمیشن را برای بازی Disney Infinity 3.0 در دسترس قرار داده است.

براساس لیست قیمت سایت آمازون، طرفداران انیمیشن Finding Dory می‌توانند مجموعه اسباب‌بازی‌های این انیمیشن را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنند. در داخل جعبه این اسباب‌بازی کد فعال‌سازی شخصیت دوری (Dory) برای جهان بازی Disney Infinity 3.0 وجود دارد که این کد با کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و WiiU سازگار است.

در خلاصه داستان انیمیشن Finding Dory آمده است:

پس از سرازیر شدن غیرمنتظره سیل در مؤسسه زندگی زیردریایی (Marine Life Institute)، دوری، نیمو، مارلین و دوستانشان شتابان به کمک و نجات ماهی‌های گمشده اقدام می‌کنند و پیش از اینکه مخازن آب غرق شوند به جستجوی مکانی امن می‌روند.

ویژگی‌های بازی Disney Infinity 3.0 برای بخش انیمیشن Finding Dory بدین شرح است:

برای نجات ماهی‌ها باید یک راه آبی جدید بسازید و مانند نسخه کلاسیک این بازی که حالت دوبعدی داشت باید رو به جلو شنا کنید و از موانع عبور کنید. در مراحل گوناگون ماهی‌های گمشده را پیدا و راهنمایی می‌کنید و در مسیر با شلیک حباب‌ها دشمنان خود را ازبین می‌برید.

در این مجموعه اسباب‌بازی فقط شخصیت دوری وجود دارد، اما علاقه‌مندان می‌توانند شخصیت نیمو را به صورت جداگانه با قیمت ۱۳.۹۹ دلار خریداری کنند.

منبع: Attack of The Fanboy

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده