نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱

تماشا کنید: تریلر جدید Halo Wars 2

در جریان رویداد RTX که آخر هفته گذشته برگزار شد، استودیو ۳۴۳ اینداستریز، تریلر جدیدی از بازی Halo Wars 2 که قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، به طرفداران نشان داد. علاوه بر این، اطلاعات تازه‌ای درباره ویژگی‌های جدید فورج مود بازی Halo 5 ارائه شد. با ما همراه باشید.

در جریان پنل استودیو 343 Industries در رویداد آرتی‌ایکس که در حال استریم شدن از طریق توویچ بود، این استودیو، تریلر جدیدی از بازی هیلو وارز 2 منتشر کرد که کاربری با نام میتیکال‌تویینکی، این تریلر را ضبط و آن را برروی یوتیوب آپلود کرده که می‌توانید آن را تماشا کنید:

|

علاوه بر این تریلر،‌ در این پنل اطلاعات تازه‌ای از ویژگی جدید حالت فورج نسخه ویندوز 10 بازی Halo 5 ارائه شد. بر اساس این اطلاعات جدید، این بخش از بازی برروی ویندوز 10، به زودی یک مرورگر فایل دریافت خواهد کرد که به شما اجازه خواهد داد به راحتی آیتم‌های مورد نظر خود را در این بخش پیدا کنید. ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که این مرورگر برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی نیز منتشر خواهد شد اما زمان دقیقی برای آن مشخص نکرد.

Halo 5

بخش Forge Mode بازی هیلو، تا به حال، شاهد ساخته‌های بسیار هیجان انگیزی توسط طرفداران بوده است. از کوییدیچ (بازی معروف سری کتاب‌های هری پاتر) با شخصیت‌های هیلو گرفته تا مسابقات پاد سری جنگ ستارگان! به همین دلیل هم دارندگان رایانه‌های شخصی، بی‌صبرانه منتظر عرضه ابزار ساخت Forge بر روی این پلتفرم هستند. ابزاری که برای ساختن موارد مختلف در بخش فورج نیاز است، برروی رایانه‌های شخصی به صورت رایگان برای کاربران قرار گرفته شده است اما بازیکنان ایکس‌باکس وان فقط در صورتی می‌توانند به این ابزار دسترسی داشته باشند که بازی را خریداری کرده باشند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده