// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

بازی موبایل Terminator Genisys در حال ساخت است

ظاهرا استودیو اسکای‌دنس مدیا قصد دارد با ساخت بازی موبایل Terminator Genisys یاد و خاطره ما از سری نابودگر را زنده کند. با زومجی همراه باشید.

پلاریوم، یک ناشر اروپایی، قصد دارد به وسیله استودیو اسکای‌دنس مدیا یک بازی موبایل بر اساس فیلم نابودگر: جنسیس (Terminator Genisys) منتشر کند.

این بازی حکم یک نیرومحرکه برای سری ترمیناتور را داشته و برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در اواخر سال ۱۳۹۵/اوایل ۱۳۹۶ (اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی) عرضه می‌شود. Terminator Genisys نیز همانند سایر بازی‌هایی که پلاریوم منتشر کرده مثل Stormfall: Age of War،  یک بازی MMO استراتژی همزمان (Real-Time) خواهد بود. همچنین این بازی قرار است ظاهر فیلم و شخصیت‌ها را حفظ کرده و تجربه‌ای مشابه با فیلم برای مخاطب به ارمغان بیاورد. بازیکنان در این بازی می‌توانند هم در نقش گروه مقاومت باشند و هم در نقش ماشین‌ها.

پلاریوم مدام در حال گسترش و پیشرفت است. این ناشر اروپایی در حال حاضر ۲۵۰ میلیون کاربر ثبت نامی دارد و اخیرا مگان فاکس، بازیگر سینما را برای راوی‌گری بازی Stormfall: Rise of Balur استخدام کرده‌اند. وقتی حرف از ۳۴ میلیارد دلار کسب و کار از طریق بازی‌های موبایل می‌شود قطعا وارد شدن استدیویی سینمایی مثل اسکای‌دنس مدیا به صنعت بازی‌سازی موبایل با عقل جور در می‌آید.

جسی سیس‌گلد، مدیر بخش اجرایی اسکای‌دنس مدیا طی یک بیانیه در این باره می‌گوید:

بازی‌های موبایل پتانسیل بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را به راحتی به فیلم‌ها و شخصیت‌های مختلف ربط داد. از این طریق می‌توان تجربیات جدیدی را با یک محتوای جدید برای مخاطب به ارمغان آورد. کمپانی پلاریوم تا به حال در خلق بازی‌های MMO بسیار موفق بوده و ما همکاری خود را برای ساخت بازی موبایل Terminator Genisys با آن‌ها ادامه خواهیم داد تا یک بازی جدید و جذاب را خلق کنیم.

فیلم ترمیناتور: جنسیس پنجمین قسمت از سری ترمیناتور بوده و هنرپیشه محبوب این سری آرنولد شوارتزنگر نیز در آن حضور داشت. در این قسمت جان کانر (با هنرپیشگی جیسون کلارک) رهبر گروه مقاومت است. وی گروهبان کایل ریس (با هنرپیشگی جی کورتنی) را به گذشته و سال ۱۹۸۴ میلادی فرستاده تا از خواهرش سارا کانر (با هنرپیشگی امیلیا کلارک) در آینده محافظت کند. حال گروهبان ریس خود را در یک نسخه جدید و ناآشنا از گذشته خود  پیدا می‌کند جایی که با متحدینی نظیر نگهبان (آرنولد) و دشمنانی جدید و جان سخت مواجه شده و تنها ماموریت وی تنظیم مجدد آینده است.

داستان بازی حول سربازان گروه مقاوت خواهد بود که در یک جنگ داخلی هستند و مهمات و تجهیزات نظامی آن‌ها خیلی کم است. بازیکنان در نقش ماشین‌هایی که از خواب بیدار می‌شوند بازی را شروع خواهند کرد. ولی این بار دستورات به شما دیکته نخواهد شد و این خود شما هستید که تصمیم می‌گیرید که آیا رهبر گروه مقاومت باشید یا فرماندگی گروه اسکای‌نت را برعهده گرفته و همچنان جنگ بین انسان‌ها و ماشین‌ها را ادامه دهید.

لئونارد فرانکل، مدیر توسعه تجاری پلاریوم، طی یک بیانیه می‌گوید:

همگی با دنباله‌های فیلم ترمیناتور از زمان بچگی تا به الان بزرگ شده‌ایم و از طریق همکاری که با استودیو اسکای‌دنس مدیا داریم تمامی آن حس‌های قدیمی و خوب را در این بازی موبایل قرار خواهیم داد. ما در این بازی به مخاطب اجازه می‌دهیم تا تاریخ را رقم بزند. در کنار انسان‌ها بجنگد یا جامعه انسانی را نابود کند. قطعا این مبارزات و نحوه انتخاب خیلی خاص خواهد بود.

کمپانی پلاریوم در سال ۲۰۰۹ میلادی تاسیس شد و تا به امروز ۱۰۰۰ کارمند داشته و بازی‌های بزرگی را منتشر کرده است. اسکای‌دنس مدیا نیز در سال ۲۰۱۰ توسط دیوید الیزیون تاسیس شد و هدف آن‌ها ایجاد و خلق سرگرمی برای مخاطبین جهانی است.

منبع: Venturebeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده