نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱

اپلیکیشن PS4IRAN، فروشگاهی در جیب شما

به PS4Iran بزرگ‌ترین خانواده پلی‌استیشن در ایران بپیوندید و با دانلود اپلیکیشن اندروید این جامعه، خریدی لذت‌بخش و آسان را تجربه کنید.

با فرارسیدن عصر ارتباطات و اهمیت زمان و صرفه‌جویی در آن، خرید اینترنتی و بدون حضور در فروشگاه‌ها به امری ضروری و پرطرفدار تبدیل شده است. 

اپلیکیشن PS4Iran که به تازگی برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده می‌تواند مکانی مناسب برای خرید کنسول‌ بازی، بازی‌ها، نسخه‌های محدود و البته اقلام مخصوص و نایاب دیگر باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی و با چند کلیک، محصول مورد نظر خود را خریداری و در منزل یا محیط کار خود تحویل بگیرید. 

با اشتراک در این اپلیکیشن می‌توانید از تخفیف‌ها و پیشنهادهای مخصوص اعضای این اپلیکیشن بهره‌مند شده و بازی‌های روز دنیا را در سریع‌ترین زمان تجربه کنید. 

PS4IRAN

بازی‌های ویدیویی هم با توجه روح اجتماعی و سرگرمی که دارند، ارتباط با دیگر گیمرها و علاقه‌مندان به این حوزه را امری اجتناب ناپذیر می‌کنند. جامعه PS4Iran بزرگ‌ترین خانواده پلی‌استیشن در ایران است که با حضوری فعال در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، ۴۱ هزار نفر صفحه رسمی این خانواده را دنبال می‌کنند تا عکس‌ها و ویدیو‌هایی خاص درباره بازی‌ها تماشا کنند و البته از تخفیف‌ها و پیشنهادهای روز فروشگاه PS4Iran مطلع شوند. 

PS4iran را می‌توانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید یا عضو کانال رسمی آن در تلگرام شوید. اپلییکشن این خانواده بزرگ را هم می‌توانید از کافه‌بازار دانلود کنید

پایان رپورتاژ آگهی/


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده