نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۷

بلیزارد جزییات Auriel، شخصیت جدید بازی Heroes of the Storm را اعلام کرد

بلیزارد چندی پیش Auriel را به عنوان قهرمان جدید بازی Heroes of the Storm تایید کرد و حال جزییات بیشتری از این شخصیت را ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Blizzard چندی پیش اعلام کرد که شخصیت Auriel را به بازی Heroes of the Storm اضافه خواهد کرد. این شخصیت در روز ۱۲ مرداد روی سرور‌های تست بازی در دسترس خواهد بود و انتظار می‌رود در صورت عدم بروز مشکل خاصی، یک هفته بعد به صورت عمومی در دسترس قرار بگیرد. حال بلیزارد جزییات جدیدی از این قهرمان ارائه کرده که بر اساس آن‌ها، Auriel یک قهرمان در دسته هیلر (درمانگر) است که توانایی احیای سلامتی هم‌تیمی‌ها را دارد و البته قابلیت‌های مخصوصش وی را به یک هیرو ایده‌آل تبدیل می‌کنند.

هر آسیبی که Auriel به دشمنان وارد می‌کند یا هر ضربه‌ای که از دشمن دریافت می‌کند، باعث می‌شود تا نوار انرژی این قهرمان پُر شود. وی همچنین قادر است تا کاری کند که آسیب وارده به دشمن توسط هم‌تیمی‌ها هم منجر به افزایش نوار انرژی شود. این انرژی برای استفاده از دیگر قابلیت‌های Auriel ضروری است و حتی قدرت توانایی‌های وی را هم تامین می‌کند. برای مثال، Ray of Hope یکی از قابلیت‌های این هیرو است که باعث احیای سلامتی هم‌تیمی‌ها می‌شود و هرچه میزان انرژی این شخصیت زیاد باشد، میزان سلامتی احیا شده نیز بیشتر خواهد بود.

قابلیت جذاب بعدی این قهرمان، Resurrect نام دارد. تمامی هم‌تیمی‌های شما پس از مرگ یک روح از خودشان به جا می‌گذارند که در صورت استفاده از قابلیت Resurrect روی آن‌ها، می‌توانید قهرمان کشته شده را با ۵۰ درصد از سلامتی کلی‌اش دوباره به میدان نبرد برگردانید. دیگر قابلیت‌های این قهرمان را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

Bestow Hope

  • فعال کردن این قابلیت باعث می‌شود تا قهرمان هم‌تیمی شما با امید بیشتری مبارزه کند. در نتیجه با هر ضربه‌ای که به دشمن می‌زند، انرژی شما افزایش خواهد یافت. این قابلیت را در آن واحد فقط روی یک قهرمان می‌توان اجرا کرد.
  • این قابلیت یک شکل Passive هم دارد که بر اساس آن، ۴۰ درصد از میزان آسیبی که به قهرمانان دشمن وارد می‌کنید و ۸ درصد از آسیبی که آن‌ها به شما وارد می‌کنند، به انرژی تبدیل می‌شود.

Detainment Strike

  • به هیروی دشمن ضربه زده و آن‌ها را به سمت عقب پرت می‌کند. در صورتی که این هیرو هنگام پرت شدن به یکی از اجسام محیطی برخورد کند، به مدت ۱/۲۵ ثانیه بی‌هوش می‌شود و بیش از حد معمول در اثر ضربات آسیب می‌بیند.

Crystal Aegis

  • یک محفظه کریستالی در اطراف قهرمان هم‌تیمی ایجاد می‌کند که پس از ۲ ثانیه منفجر می‌شود و به نیرو‌های دشمن آسیب می‌رساند.

بازی HOTS همچنین این هفته یک بروزرسانی جدید دریافت کرد که تعادل کلی بازی را بهبود بخشیده و البته شخصیت‌هایی مثل Greymane، Brightwing و Kerrigan را تا حدودی تضعیف می‌کند. بلیزارد چندی پیش اعلام کرد که احتمالا شخصیت‌های بیشتری از بازی Overwatch به HOTS اضافه خواهند شد تا تنوع کاراکتر‌های این بازی MOBA بیش از پیش شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده