نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸

بازی Stardew Valley برای مک و لینوکس عرضه شد

بازی Stardew Valley که پیش از این برای ویندوز عرضه شده بود، از امروز روی مک و لینوکس هم قابل بازی است. با زومجی همراه باشید.

استودیو چاکل‌فیش، سازنده بازی Stardew Valley، اعلام کرد که نسخه مک و لینوکس این بازی امروز عرضه شده است. این بازی اوایل سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای ویندوز عرضه شد و خیلی زود توانست محبوبیت فوق‌العاده‌ای کسب کند. به طوری که بازی در کم‌تر از ۲ ماه یک میلیون بار دانلود شد و تحسین گیمر‌ها و منتقدین را در پی داشت. به همین دلیل هم سازنده بازی تصمیم گرفت تا آن را برای پلتفرم‌های بیشتری هم عرضه کند.

بازی Stardew Valley را اریک بارون به تنهایی در سبک شبیه‌ساز کشاورزی ساخته است. یکی از دلایل موفقیت بازی، شباهت آن به بازی خاطره‌انگیز Harvest Moon است که طرفداران بسیار زیادی در بین گیمر‌های قدیمی دارد. بارون چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد نسخه ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و Wii U این بازی را هم عرضه کند و امروز، همزمان با انتشار نسخه مک و لینوکس، اعلام کرده که این نسخه‌ها مراحل ساخت خود را سپری می‌کنند. نسخه‌های کنسولی بازی اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد.

سازنده Stardew Valley همچنین قصد دارد یک بخش چند‌نفره و آپدیت بزرگ را هم برای بازی عرضه کند که می‌توانید جزییات بیشتری در مورد آن‌ها را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده