نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

ساخت بازی Deus Ex: Mankind Divided به پایان رسید

استودیو ایداس مونترئال اعلام کرده که ساخت بازی Deus Ex: Mankind Divided به پایان رسیده و این بازی اصطلاحا «گلد» شده است. با زومجی همراه باشید.

Eidos Montreal، سازنده بازی Deus Ex: Mankind Divided، از تمام شدن مراحل ساخت این بازی خبر داد و اعلام کرد که بازی اصطلاحا Gold شده است. با اعلام این خبر، کار کپی دیسک‌های بازی آغاز خواهد شد و بازی بدون هیچ تاخیری در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. البته به رسم تمامی بازی‌های امروزی، کار تیم سازنده هنوز هم با بازی تمام نشده و آن‌ها باید فعالیت خود را برای ساخت DLC‌ها و توسعه آپدیت‌های بازی ادامه دهند.

Deus Ex: Mankind Divided دنباله بازی تحسین‌شده Deus Ex: Human Revolution است که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود. وظیفه انتشار این بازی برعهده اسکوئر انیکس است و انتظار می‌رود تا مانند نسخه‌های پیشین این مجموعه قدیمی، به یک بازی موفق تبدیل شود. داستان نسخه جدید دو سال پس از اتفاقات Human Revolution روایت می‌شود و در آن گیمر‌ها کنترل «آدام جنسن» را برعهده دارند که این بار عضوی از پلیس اینترپل است و برای دستگیری یک گروه تروریستی متشکل از انسان‌های تکامل‌یافته (که مانند خود جنسن از انواع تجهیزات پیشرفته بهره می‌برند) تلاش می‌کند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش بنیاد ESRB رده‌بندی سنی و اطلاعات جدیدی از بازی ارائه داد. همچنین می‌توانید ۱۸ دقیقه از گیم‌پلی Mankind Divided را در زومجی تماشا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده