نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

اینسامنیاک تیم سازنده Spider-Man را «بزرگ» توصیف کرده است

اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) که هم اکنون مشغول ساخت بازی Spider-Man به طور انحصاری برای کنسول پلی٬استیشن 4 است، تیم سازنده‌ی بازی را «بزرگ» توصیف کرده است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

اینسامنیاک گیمز تیمی را که روی بازی Spider-Man کار می‌کند «بزرگ» توصیف کرده است.

insomniac games-1آنها همچنین تأیید کرده‌اند که Spider-Man با استفاده از موتور بازیسازی داخلی خود اینسامنیاک که پیش از این برای ساخت بازی Ratchet & Clank روی پلی‌استیشن 4 استفاده شده بود در حال ساخت است.

insomniac games-3

این استودیو هم اکنون روی چندین بازی کار می‌کند از جمله بازی  Song of the Deep که توسط گیم‌استاپ (Gamestop)، فروشگاه بازی، منتشر خواهد شد. علاوه بر این بازی آنها مشغول توسعه‌ی Edge of Nowhere ،The Unspoken و Feral Rites برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت هستند.

Spider-Man در E3 2016 معرفی شد و در همان زمان تأیید شد که این بازی یک تجربه‌ی مستقل خواهد بود و بهSpider-Man: Homecoming که در سال آینده عرضه خواهد شد ارتباطی ندارد. این بازی به گیمرها اجازه خواهد داد تا «کنترل یک پیتر پارکر با تجربه که در مبارزه با جرایم توانایی بیشتری دارد را به دست بگیرند.» بیل روزمن، کارگردان خلاق مارول گیمز (Marvel Games) گفت:

من فکر می‌کنم که ما از تمام رسانه‌هایی که مارول در اختیار دارد الهام گرفته‌ایم، خواه فیلم باشد یا انیمیشن و لایو اکشن و کامیک بوک یا تیشرت.

پس ما به تمام اینها نگاه کرده‌ایم و مشغول ترکیب کردن تمام آنها با یکدیگر هستیم. اما این یک اثر مستقل است؛ یک داستان تماماً جدید در یک دنیای تماماً جدید. ما همواره در حال گسترش دادن [دنیای بازی]، به چالش کشیدن [خودمان] و ارتقاء و پیشبرد شخصیت‌ها هستیم.

Spider-Man که یک بازی در حال ساخت برای پلی‌استیشن 4 است اولین بازی لایسنس شده‌ای خواهد بود که اینسامنیاک تا کنون ساخته است. اینسامنیاک اخیراً تأیید کرده بود که تریلر شگفت آور بازی در E3  تماماً از داخل موتور بازی ضبط شده است و آن هم روی پلی‌استیشن 4 فعلی، نه مدل پیشرفته‌ای که در آینده عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده