// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

شخصی به بالاترین سطح بازی Pokemon Go دست پیدا کرد

یکی از بازیکنان Pokemon Go توانسته به بالاترین سطح ممکن این بازی موبایل محبوب دست پیدا کند. این شخص با استفاده از ترفندهایی مانند ربات و اسکریپ به این مهم دست یافته است.

با گذشت نزدیک به ۲۲ روز از انتشار بازی محبوب Pokemon Go اکنون حداقل یک نفر توانسته بالاترین سطح بازی یعنی سطح ۴۰ را از آن خود کند. دسترسی به سطح ۴۰ کاری بسیار بسیار دشوار بوده و با توجه به سیستم افزایش لول Pokemon Go، عبور از سطح بالاتر ۳۰ نیازمند رقم بالایی از XP است. در این میان، گذار از سطح ۳۹ به ۴۰ به تنهایی نیازمند ۵ میلیون ایکس‌پی خواهد بود.

دسترسی به ایکس‌پی مورد نظر به طور معمول امری مشکل است. به عنوان مثال، هرچند روش‌هایی برای افزایس سریع ایکس‌پی وجود دارد، با این حال، با ورود به یک پوک‌شاپ (PokéStop)‌ تنها قادر به دریافت ۵۰ ایکس‌پی هستید. بدون در نظر داشتن روش‌های افزایش ایکس‌پی،‌ می‌توان تنها روش سریع برای دستیابی به سطح ۴۰ را استفاده از ربات دانست.

لوکا، بازیکن پوکمون گو و کاربر ردیت با نام‌کاربری problemz، توانسته با ایجاد یک اسکریپ شگفت‌انگیز شخصیت خود را بدون نیاز به هرگونه زحمتی و به صورت خودکار برای جمع‌آوری پوکمون‌ها به اطراف شهر هدایت کند.

او همچنین ۱۲۵ تخم شانسی و آیتم ویژه افزایش ایکس‌پی را تاکنون خریداری و استفاده کرده است. در ارزان‌ترین حالت این خریدهای درون برنامه‌ای قیمتی معادل ۳۸ پوند دارند.

Pokemon Go Level Cap Reach

اما دلیل انجام این کار چیست؟ جدای از نخستین تجربه، لوکا به سادگی علاقمند بوده تا امکان دستیابی به بالاترین سطح در این بازی را بررسی کند. با دستیابی به این هدف، لوکا اکنون با ارسال یافته‌هایش در صفحه ردیت Pokemon Go‌ به سرعت از ادامه بازی بازنشسته شده و به ادامه ماجراجویی در این اپلیکیشن پایان داده است.

با توجه به استفاده از ربات، این بازیکن یک ایمیل را به نیانتیک لبز، توسعه‌دهنده Pokemon Go شامل درخواست حذف حساب کاربری خود ارسال کرده است. در نهایت، وی تاکید می‌کند که در طول تجربه پوکمون گو از پوکمون‌ جیم‌ ها (Poekmon Gym) به دلیل ناعادلانه بودن این حرکت، استفاده نکرده است؛ انجمن Pokémon Go نیز علی‌رغم اعتراف لوکا به استفاده از ربات برای گرفتن پوکمون، واکنش مثبتی را به کار وی نشان داده‌اند.

تاکنون اتفاقات بعد از دستیابی به سطح ۴۰ برای همگان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اما اکنون، با دستیابی این شخص به سطح ۴۰، می‌دانیم که اتفاق خاصی به غیر از دریافت مجموعه آیتم‌های مختلف، رخ نمی‌دهد.

با توجه به تصویر ارسال شده، در سطح ۴۰ مجموعه‌ای بزرگ از جوایز شامل ۴۰ عدد از آیتم‌های Ultra Balls ،Max Potions ،Max Revives و Razz Berries را به همراه چهار عدد از ‌آیتم‌های Incense ،Lucky Eggs ،Incubators و Lure Modules دریافت می‌کنیم.

پیش از این با استناد به کدهای بازی پیش‌بینی می‌شد که در نهایت توپ مستر (Master Ball) نیز در میان جوایز سطح ۴۰ حضور داشته باشد که به این ترتیب این موضوع منتفی به نظر می‌رسد.

در این میان، مجموعه سوالاتی نیز مطرح می‌شود که باید در طول زمان به پاسخ آن دست پیدا کرد. اولین نکته ارائه جوایز در سطح ۴۰ است که خود می‌تواند گویای افزایش احتمالی سقف لول در آینده باشد. چرا که بازی در سطح ۴۰ آیتمی را ارائه می‌دهد که مربوط به افزایش ایکس‌بی دریافتی است. از سوی دیگر هم‌اکنون نیز یک بازیکن از جمع‌آوری تمامی پوکمون‌ها بدون دستیابی به سطح ۴۰ خبر داده است. در نتیجه در سطح ۴۰ چه نیازی به دریافت آیتم‌هایی برای بدست آوردن پوکمون‌های بیشتر داریم؟

هرچند در حال حاضر دستیابی به سطح ۴۰ امری مشکل به نظر می‌رسد؛ با این حال به مرور در کنار افزودن ویژگی‌ها و پوکمون‌های جدید شاهد دسترسی افرادی بیشتر -بدون استفاده از ربات- به این سطح خواهیم بود. نیآنتیک لبز (Niantic Labs) در هفته گذشته و در جریان نمایشگاه کامیک‌کان سان دیگو اذعان کرده بود که اپلیکیشن حاضر تنها ۱۰ درصد از ویژگی‌های پیش‌بینی شده را در بر می‌گیرد. در حال حاضر، جستجو پیرامون توپ مستر (Master Ball) به عنوان نشانه‌ای برای گرفتن سایر پوکمون‌های افسانه‌ای ادامه دارد و باید دید کدام یک از بازیکنان زودتر از سایرین به ویژگی‌های پنهان بازی پی‌ خواهند برد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده