// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

Metal Gear Solid V: Definitive Ex در سایت آمازون لیست شد

سایت معتبر آمازون، نسخه‌ای از Metal Gear Solid V را با پسوند Definitive Ex لیست کرد که البته پس از مدتی حذف شد. با زومجی همراه باشید.

یکی از کاربران ردیت طی گشت و گذار خود در سایت آمازون، متوجه حضور یک نسخه جدید از Metal Gear Solid V: The Phantom Pain شده است. در سایت آمازون یک بازی بنام Metal Gear Solid V: Definitive Ex لیست شده که متاسفانه هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. تنها مورد ارزشمند این است که تاریخ عرضه این بازی ۱۰ دی ماه (۳۱ دسامبر میلادی) ذکر شده است.

حدس عادی ما این است که این بازی نسخه Definitive Edition بوده و شامل نسخه‌های The Phantom Pain و Ground Zeroes می‌شود و شاید بسته الحاقی بخش چندنفره The Phantom Pain را نیز در بر بگیرد. ولی اگر دقت کنیم پسوند این بازی Definitive Ex است و خب بنظر می‌رسد با یک مورد جدید روبرو هستیم. زیرا در حالت عادی باید از ED به جای EX استفاده می‌شد. همچنین حتی نمی‌دانیم آیا واقعا با یک بازی طرف هستیم یا خیر. با این حال Metal Gear Solid: Definitive Ex در دسته بازی‌های ویدیویی سایت آمازون لیست شده و هیچ عکسی برای شناسه این اسم قرار داده نشده است. جالب‌ترین نکته قضیه اینجاست که دیسک محتویات را در شاخه CD-ROM قرار داده‌اند.

البته مدتی پس از انتشار این خبر این اسم از سایت آمازون حذف شد و هنوز دلیل آن ذکر نشده است. شاید آمازون زودتر از موعد مورد نظر آن را لیست کرده بود و شاید هم یک اشتباه از جانب این سایت رخ داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده