// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

ساخت سریال لایو اکشن بازی Life is Strange تایید شد

طبق اعلام اسکوئر انیکس، سریال لایو اکشن بازی تحسین‌شده Life is Strange، محصول استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت با همکاری لجندری دیجیتال (Legendary Digital Studios) ساخته خواهد شد.

بازی Life Is Strange، محصول مشترک استودیو دونت‌ناد و کمپانی اسکوئر انیکس در ژانر ماجراجویی اپیزودیک، سال گذشته در قالب پنج اپیزود عرضه شد. این بازی که از ویژگی عقب بردن زمان و تغییر گذشته به عنوان المان اصلی گیم‌پلی بهره می‌برد، روایت‌گر استفاده «مکس کالفیلد» از قدرت‌‌های سفر در زمان خود در جهت متوقف کردن طوفانی است که در آینده نزدیک شهر آرکیدیا بی را نابود خواهد کرد. حال طبق اعلام کمپانی اسکوئر انیکس، سریال لایو اکشن بازی Life Is Strange که جوایز متعددی از جمله جایزه مخاطبین از جشنواره منتخب بازی‌سازان و بهترین داستان از جشنواره بفتا را دریافت کرده، توسط استودیو لجندری دیجیتال و کمپانی دی‌جی2 اینترتینمنت (dj2 Entertainment) در دست ساخت است.

کمپانی دی‌جی2 اینترتینمنت در زمینه ساخت فیلم و سریال اقتباسی از بازی‌های تجربه نسبتا زیادی داشته و پیش از این سریال انیمیشنی Skulls of the Shogun را ارائه داده است و هم‌اکنون نیز در حال ساخت فیلم Sonic the Hedgehog به سفارش کمپانی سونی پیکچرز اینترتینمنت است. براساس پستی منتشر شده در صفحه تامبلر بازی Life Is Strange، سریال اقتباسی این بازی در قالب محتواهای نمایشی تلویزیون ساخته شده و یک «سریال دیجیتالی» خواهد بود. کوری لنیر و گرگ سیگل، به ترتیب مدیر و نایب رئیس بخش توسعه استودیو لجندری دیجیتال وظیفه نظارت بر پروژه سریال Life Is Strange را بر عهده خواهند داشت. گرگ سیگل درباره این سریال می‌گوید:

Life is Strange از آن دسته بازی‌های نادری است که شخصیت‌ها و داستان پرداخت‌شده را با گیم‌پلی درگیرکننده ترکیب کرده است. این بازی برای اقتباس در قالب یک سریال لایو اکشن کاملا مناسب است. ما نسبت به همکاری با اسکوئر انیکس، دونت‌نات اینترتینمنت و دی‌جی2 و در نتیجه حیات بخشیدن به شهر آرکیدیا بی در قالبی جدید بسیار هیجان‌زده هستیم.

جان بروک، معاون رئیس بخش برند و بازاریابی کمپانی اسکوئر انیکس در قاره اروپا در این باره چنین اضافه می‌کند:

ما بسیار مفتخر و در عین حال هیجان‌زده هستیم که در کنار کمپانی لجندری نسخه جدیدی از شهر آرکیدیا بی و دانشگاه بلک‌ول را با حضور شخصیت‌های واقع‌گرایانه و باورپذیر و رخداد حوادث حائز اهمیت ارائه خواهیم داد.

مدتی پیش اعلام شد که اپیزود اول بازی Life is Strange که Chrysalis نام دارد به رایگان عرضه شده و بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی قابل دریافت است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده