// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۳

با پیش خرید نسخه پلی استیشن 4 بازی Rise of The Tomb Raider نسخه قبلی این سری را رایگان دریافت کنید

کاربرانی که قصد خرید بازی Rise of The Tomb Raider را روی پلی‌استیشن 4 دارند، می‌توانند این بازی را از فروشگاه پیش خرید کرده و Tomb Raider: Definitive Edition را به رایگان دریافت کنند.

بازی Rise of The Tomb Raider بالاخره در ماه مهر برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. حال اعلام شده که پیش خرید کنندگان این بازی می‌توانند نسخه Tomb Raider: Definitive Edition را به صورت رایگان دریافت کنند. این بازی هم‌ اکنون از طریف فروشگاه پلی‌استیشن قابل خرید است. البته این امتیاز فقط در اختیار کسانی است که بازی را به صورت دیجیتالی از فروشگاه پلی‌استیشن خریداری می‌کنند. بازی Tomb Raider: Definitive Edition در واقع نسخه ریمستر شده بازسازی Tomb Raider است که سال ۲۰۱۳ میلادی بر روی پلتفرم‌های نسل هفتم عرضه شد.

Rise of The Tomb Raider: 20th Anniversary Celebration از محتویاتی نظیر یک مرحله تازه برای بخش تک نفره و سه حالت جدید بنام‌های Blood Ties (این حالت از هدست واقعیت مجازی سونی پشتیبانی می‌کند)، Lara's Nightmare (این حالت در واقع برای بخش زامبی بازی در نظر گرفته شده است) و Endurance (حالت مشارکتی بازی) بهره می‌برد. همچنین دارندگان این بازی بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی از تمامی حالت‌های جدید ذکر شده می‌توانند به صورت رایگان استفاده کنند. البته می‌بایست سیزن پس بازی را در اختیار داشته باشند.

بازی Rise of The Tomb Raider: 20th Anniversary Celebration  در تاریخ ۲۲ مهر (۱۱ اکتبر میلادی) برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده