// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰

نسخه های ریمستر مجموعه Dead Rising توسط کپکام ساخته نشده اند

نسخه‌های ریمستر مجموعه‌ی Dead Rising، که خیلی از طرفداران بازی‌های سبک وحشت منتظر آن هستند، در حقیقت توسط استودیوی سازنده‌ی این سری یعنی کپکام ساخته نشده و مسئولیت ساخت آن‌ها را استودیوی مِرسِنِری تکنولوژی بر عهده داشته است. با زومجی همراه باشید.

اگر از طرفداران بازی‌های ژانر ترس هستید و منتظر انتشار نسخه‌ی ریمستر بازی‌های مجموعه‌ی Dead Rising، جالب است بدانید که ریمستر بازی‌های Dead Rising، Dead Rising 2 و Dead Rising 2: Off The Record بطور داخلی و کلی توسط کمپانی Capcom ساخته نمی‌شوند. پیش‌تر نیز نسخه‌ی اصلی این بازی برای سایر پلتفرم‌ها توسط استودیوی لهستانی QLOC ساخته شده بودند. استودیویی که ساخت نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی DmC: Devil May Cry را در کارنامه‌ی خود دارد. حال نیز ساخت نسخه‌ی ریمستر بازی‌های مجموعه‌ی Dead Rising را که پیش‌تر ذکر شد، استودیوی Mercenary Technology بر عهده دارد که پیش از این نسخه‌ی ریمستر بازی‌هایی همچون God of War 3 و نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 بازی Call of Duty: Black Ops 3 را ساخته است. تصاویر جدیدی از نسخه‌ی ریمستر مجموعه‌ی دِد رایزینگ را در زیر مشاهده می‌کنید:

همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، تاریخ انتشار این سه نسخه‌ی ریمستر مجموعه‌ی Dead Rising در ۲۳ شهریور ماه (۱۳ ماه سپتامبر) و برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی خواهد بود. همچنین تریلر فاش شده‌ای از بازی Dead Rising 4 را نیز در زومجی تماشا کردید.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده