نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸

کامیک کان 2016: فیلم The Wood در حقیقت دنباله فیلم The Blair Witch Project است

یکی از فیلم‌های ترسناک مورد انتظار امسال، فیلم The Woods ساخته آدام وینگارد است. در جریان پنل مخصوص این فیلم در نمایشگاه Comic Con 2016، مشخص شد که این فیلم، در حقیقت دنباله فیلم بسیار موفق The Blair Witch Project است.

اگر از طرفداران فیلم‌های ترسناک باشید، بدون شک نام فیلم پروژه جادوگر بلر را شنیده‌اید. فیلم که در سال ۱۹۹۹ اکران شد و در حقیقت بنیان‌گذار سبک فیلم‌های مستند-داستانی-ترسناک بود. پس از این فیلم بود که این ژانر، در سینما محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد و فیلم‌های بسیاری مانند مجموعه فعالیت غیرطبیعی (Paranormal Activity) با الهام از آن ساخته شدند.

یکی از فیلم‌هایی که چندی پیش خبر ساخت آن منتشر شد، فیلم The Woods بود که بسیاری به آن امیدوار بودند. در جریان نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶ که هم‌اکنون در شهر سن‌دیگو در حال برگزاری است، مشخص شد که این فیلم در حقیقت دنباله فیلم فوق‌العاده محبوب The Blair Witch Project است و نام آن نیز به Blair Witch (جادوگر بلر) تغییر پیدا کرده است. همزمان با اعلام این خبر، تریلر جدیدی نیز از فیلم منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

| |

کمپانی لاینزگیت که وظیفه اکران فیلم را بر عهده دارد، در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت که نام آن را از رسانه‌ها و مردم مخفی نگه دارد و حتی این مسئله تا لحظاتی پیش از آغاز پنل فیلم نیز صحت داشت زیرا کسانی که وارد محل برگزاری پنل می‌شدند، با پوسترهای تبلیغاتی فیلم The Woods روبه‌رو می‌شدند و این پوسترها پس از انتشار تریلر فیلم توسط دست‌اندرکاران عوض شدند.

فیلم که به کارگردانی Wingard ساخته شده، توسط سیمون برت نوشته شده و وقایع آن ۲۰ سال پس از فیلم اول اتفاق می‌افتد و داستان برادر هدر دوناهو (شخصیت فیلم اول) را روایت می‌کند که فیلم‌های خواهرش را پیدا می‌کند و در صدد پرده‌برداری از معمای آن برمی‌آید.

با توجه به تریلر منتشر شده، می‌توان مطمئن شد که فیلم در دست کارگردان مناسبی است و وی توانسته به خوبی جو قسمت اول را القا کند. بررسی‌های اولیه‌ای که از فیلم منتشر شده، بسیار مثبت بوده و منتقدان از آن به عنوان یک فیلم ترسناک فوق‌العاده یاد کردند. فیلم جادوگر بلر قرار است در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) در آمریکا و انگلستان منتشر شود.

در انتها نیز پوستر منتشر شده از فیلم را می‌توانید مشاهده کنید:

Blair-Witch

منبع:‌ GamesRadar


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده