نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

کامیک کان 2016: تریلر جدید انیمیشن The Lego Batman Movie با معرفی رابین منتشر شد

موفقیت انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و محبوبیت شخصیت بتمن در آن منجر شد کمپانی برادران وارنر انیمیشن  لگو فیلم بتمن (The Lego Batman Movie) را تایید و تولید کند. در طول در نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶، برادران وارنر تریلر جدید این انیمیشن را با حضور و معرفی شخصیت محبوب رابین منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بتمن بن افلک، تنها نسخه مبارز شنل پوش نیست که در کامیک کان سن دیگو از آن تریلر پخش شده است. یک تبلیغ جدید و بسیار بامزه از انیمیشن The Lego Batman Movie منتشر شده است که در آن بتمن مسئولیت یک پسر جوان را قبول کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا و بامزه را مشاهده کنید:

|

این انیمیشن یک نسخه فرعی از انیمیشن محبوب The Lego Movie که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده کریس مک‌کی است و فیل لورد و کریستوفر میلرکه کارگردانی The Lego Movie و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، در نقش تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارند. این دو همچنین درحال حاضر کارگردانی قسمت فرعی جنگ ستارگان را که تمرکز آن بر روی هان سولو جوان است، بر عهده دارند، این فیلم مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند.

ویل آرنت، بازیگر سریال پرورش شکست‌خورده (Arrested Development)، بار دیگر صداپیشگی شخصیت بروس وین / بتمن را بر عهده دارد. مایکل سرا به عنوان صداپیشه رابین، روزاریو داوسون به عنوان صداپیشه بت‌گرل، رالف فاینس به عنوان صداپیشه آلفرد، زک گالیفیاناکیس به عنوان صداپیشه جوکر  و ماریا کری به عنوان صداپیشه شهردار گاتهام دیگر بازیگرانی هستند که در این انیمیشن حضور دارند.

انیمیشن The Lego Batman Movie در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. همچنین ادامه انیمیشن The Lego Movie در دست تولید و ساخت است، اما چندی پیش اعلام شد اکران این انیمیشن عقب افتاده است و  درحال حاضر قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده