نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

کامیک کان 2016: نقش کرت راسل در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 مشخص شد

در جریان نمایشگاه کامیک کان 2016، استودیو مارول اطلاعاتی در مورد فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) ارائه کرد که مهم‌ترین آن‌ها، رونمایی از نقش کرت راسل در این فیلم است. با زومجی همراه باشید.

همچنان خبرهایی از کامیک کان 2016 به گوش می‌رسد و این بار مارول (Marvel) در جلسه‌ی خودش اطلاعات مهمی در خصوص قسمت دوم فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان را اعلام کرد که بر اساس آن، کرت راسل در نقش اگو، سیاره‌ی زنده، ایفای نقش خواهد کرد.

در این جلسه، مارول توضیحات مفصلی را در خصوص دنباله‌ی فیلم نگهبانان کهکشان ارائه و اعلام کرد که راسل نقش اگو را بازی خواهد کرد. متأسفانه تصاویری که مارول در این جلسه نشان داده هنوز به طور عمومی منتشر نشده است، اما ما تا حدودی می‌دانیم که شخصیت راسل در فیلم به چه شکلی خواهد بود.

اگر که شما با دنیای مارول آشنایی داشته باشید، می‌دانید که اگو سیاره‌ی زنده همان چیزی است که اسمش پیشنهاد می‌دهد، یک سیاره‌ی زنده. اما او همچنین می‌تواند قالبی شبیه به بدن انسان را خلق و کنترل کند و این همان کاری است که در Guardians of the Galaxy Vol. 2 انجام خواهد داد. علاوه بر این، اگو سیاره‌ی زنده به نحوی پدر استار لرد (Star-Lord) یا همان پیتر کوئیل، با بازی کریس پرت، شخصیت اصلی فیلم است. اما هنوز از جزئیات این ارتباط چیزی مشخص نشده است.

قسمت دوم نگهبانان کهکشان در ۵ می سال ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده