// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱

تماشا کنید: سه تریلر جدید از بسته Call of the Beastmen بازی Total War: Warhammer

اخیرا بسته‌ی Call of the Beastmen بازی Total War: Warhammer به عنوان اولین نژاد پس از انتشار این بازی توسط کریتیو اسمبلی معرفی شد. پیش از انتشار این بسته، تریلرهای جذابی از آن شامل کمپین و نبرد این نژاد منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم آنها را همراه با زومجی تماشا کنید.

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، بسته‌ی Call of the Beastmen بازی Total War: Warhammer تنها به اضافه کردن نژاد موسوم به «مردان دیوی» بسنده نمی‌کند و با اضافه کردن یک کمپین‌مپ فرعی و جدا از کمپین اصلی به نام «An Eye For An Eye» چندین ساعت گیم‌پلی جدید را برای بازیکن فراهم می‌کند. نژاد Beastmen که در داستان وارهمر یکی از گروه‌های تحت نفوذ Chaos محسوب می‌شوند، همانند نژاد جنگجویان Chaos جزو فکشن‌های Horde به حساب می‌آیند. بدین معنی که امکان تصرف هیچ شهری را نداشته و همانند داستان وارهمر فقط برای ویرانی و تصرف قاره‌ی کهن ساخته و هدایت می‌شوند. اما تفاوتی که این گروه با جنگجویان کی‌-آس دارند این است که می‌توانند با داشتن حق انتخاب بین نیروهای بیشتر اما کم تجربه‌تر، در کنار نیروهای کمتر اما بسیار با تجربه، یکی را انتخاب و مشغول نابودی و غارت سرزمین‌های متمدن شوند. از جمله سایر ویژگی‌های این نژاد این است که با جنگیدن بیشتر خوی حیوانی و دیوی آنان که بصورت یک نوار عمودی نشان داده می‌شود، افزایش یافته و در نهایت موجب به وجود آمدن یک دسته‌ی دیگر از این موجودات خواهد شد که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. همچنین آنان با پرستش ماه تاریک که به صورت یک سیکل در بازی نشان داده می‌شود، در هر بار کامل شدن این دوره، می‌توانند با انتخاب بین چندین حالت مختلف به امتیاز خاصی دست یابند. البته این انتخاب می‌تواند به ضرر آنها نیز تمام شود، پس بازیکن باید با دقت هرچه تمام آنان را هدایت کند. تریلر بازی با این نژاد بر روی کمپین‌مپ جدید را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

اگر دوست دارید این نژاد ترسناک و قدرتمند را در میدان نبرد هم ببینید، تریلر رویارویی آنان با نیروهای امپراطوری را از دست ندهید. در این نبرد که در یک جنگل انبوه و جادویی که واقعا طراحی آن خیره کننده است و جای تحسین دارد، می‌توانید نیروهای قدرتمند نژاد مردان دیوی از جمله هیولای یک چشمی به نام «Cygor» که می‌توانید تریلر معرفی آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید، گاوهای تنومند موسوم به «Minotaur» که تریلر معرفی آنان را پیش‌تر در زومجی مشاهده کردید و بسیاری نیروهای دیگر و همچنین جادوهای مختص به این نژاد را مشاهده کنید. تریلر نبرد را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

تریلر معرفی هیولایی موسوم به «Cygor» را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. هیولایی که تنها توسط جادوگران نژاد Beastmen قابل احضار است و تنها از دستور آنان تبعیت می‌کند. این موجود می‌تواند هم در نقش هجومی و هم نقش نیروی تخریبی برای این نژاد عمل کند:

  | 

قیمت بسته‌ی Total War: Warhammer – Call of the Beastmen به صورت پیش‌خرید ۱۷ دلار و پس از انتشار در تاریخ ۷ مرداد ماه (۲۸ ماه جولای) ۱۹ دلار خواهد بود.پیش‌تر در زومجی از انتشار اولین بروزرسانی بزرگ و بسته‌ی الحاقی «Blood and Gore» بازی Total War: Warhammer مطلع شدید و همچنین از ثبت رکورد این بازی در سریع‌ترین فروش بین نسخه‌های مجموعه‌ی توتال‌وار نیز آگاه شدید. اگر جزو علاقه‌مندان به سری توتال‌وار و خصوصا این بازی هستید، مطلع باشید که بزودی می‌توانید آموزش جامع این بازی پیچیده را برای اولین بار در ایران، در زومجی دنبال کنید.

منابع: VG247 - PCInvasion - GamesPlanet


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده